Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Amanda Østerbro body-2-body

En over ordentlig god anmeldelse fik mig ud i den anden ende byen. 
Den er der linket til i hendes advitering.

Har prøvet B2B mange steder og kan i den forstand sammenligne. Der er vel i ikke så mange måder at udføre det på. Og alligevel. Amanda kører sin krop op og ned og i cirkler - helt ned af låret. Helt fint. 
Ingen frække tilnærmelser da jeg ligger på maven. 
Det er da sådan set hellere ikke da jeg vender rundt - men spørger pænt og jeg må røre og det må jeg. Og her må jeg virkelig røre. Ikke sket i nogen af mine andre besøg hos udførende body2body massører. Hold da op siger jeg bare. WIOW. Hvis ikke der var liv i junior så kom der med det vups. 
Hun er en dejlig pæn almindelig ung pige uden alle mulige dikkedarer - piercinger - tatoo og deslige.
Ikke det bedste engelsk. Men ok

Ældre lejlighed men bade mulighed

For en tusse bliver det næppe bedre - mange tager nemt 3-400 mere for samme ydelse.

Så hvis hun var her i mit nærområde kom jeg helt sikkert og besøgte hende oftere. Sådan er det desværre ikke. 
Husk det er min subjektive oplevelse.

// Amar Lover 

Skrevet
  • Author
Amar Lover skrev, for 18 timer siden:

Amanda Østerbro body-2-body

En over ordentlig god anmeldelse fik mig ud i den anden ende byen. 
Den er der linket til i hendes advitering.

Har prøvet B2B mange steder og kan i den forstand sammenligne. Der er vel i ikke så mange måder at udføre det på. Og alligevel. Amanda kører sin krop op og ned og i cirkler - helt ned af låret. Helt fint. 
Ingen frække tilnærmelser da jeg ligger på maven. 
Det er da sådan set hellere ikke da jeg vender rundt - men spørger pænt og jeg må røre og det må jeg. Og her må jeg virkelig røre. Ikke sket i nogen af mine andre besøg hos udførende body2body massører. Hold da op siger jeg bare. WIOW. Hvis ikke der var liv i junior så kom der med det vups. 
Hun er en dejlig pæn almindelig ung pige uden alle mulige dikkedarer - piercinger - tatoo og deslige.
Ikke det bedste engelsk. Men ok

Ældre lejlighed men bade mulighed

For en tusse bliver det næppe bedre - mange tager nemt 3-400 mere for samme ydelse.

Så hvis hun var her i mit nærområde kom jeg helt sikkert og besøgte hende oftere. Sådan er det desværre ikke. 
Husk det er min subjektive oplevelse.

// Amar Lover 

Lige en tilføjelse for at fuldende mit skriv.

Parkering i bl.a. sidegade med app.

Metro en 5-10 min derfra måske lidt mere.

Amanda skal også roses for at bruge opvarmet olie - det gør man ikke alle steder desværre og det er super dejligt syns jeg. 

Skrevet

Lækkert hun er naturlig. Det er en skælden ting. Ville være endnu mere lækkert hvis hun kun trimmede forneden istedet for at være totalt glat :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.