Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har mødt denne dejlige Polske pige, der bor i Danmark.

Jeg hentede denne unge pige på 29år i Allerød, men hun er flyttet til København nu, hvor hun bor hos en ven - Det er ikke muligt at mødes hos hende, desværre.

Meget sød og rar person at være sammen med. Vi var sammen 4-5 timer hvor vi snakkede og nød et par kopper kaffe. Jeg fandt ud af at hun har boet i Danmark i en del år.

Hun har et par gode bryster, en dejlig røv, en fisse der skriger efter at blive slikket og kneppet. 

Hun fik 2000kr for dette dejlige møde.

Hendes profilbillede er af ældre dato, hun har sort hår nu som man også kan se på hendes billede 2

Hun taler ikke Dansk, men godt Engelsk

Link: https://sugardaters.com/da/profile/4MZ88b9bZL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roligbruger skrev, for 10 minutter siden:

Fik du kneppet hende eller var det kun snak?

Citat

Hun har et par gode bryster, en dejlig røv, en fisse der skriger efter at blive slikket og kneppet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 9 timer siden:

Jeg har mødt denne dejlige Polske pige, der bor i Danmark.

Jeg hentede denne unge pige på 29år i Allerød, men hun er flyttet til København nu, hvor hun bor hos en ven - Det er ikke muligt at mødes hos hende, desværre.

Meget sød og rar person at være sammen med. Vi var sammen 4-5 timer hvor vi snakkede og nød et par kopper kaffe. Jeg fandt ud af at hun har boet i Danmark i en del år.

Hun har et par gode bryster, en dejlig røv, en fisse der skriger efter at blive slikket og kneppet. 

Hun fik 2000kr for dette dejlige møde.

Hendes profilbillede er af ældre dato, hun har sort hår nu som man også kan se på hendes billede 2

Hun taler ikke Dansk, men godt Engelsk

Link: https://sugardaters.com/da/profile/4MZ88b9bZL

Jeg kan åbenbart ikke huske mere, sådan er det når man bliver ældre - Jeg har mødt hende 2 gange 1. gang var et kort møde, hvor hun fik 2000kr, 2. gang var lidt længere og der fik hun 3000kr. jeg beklager at jeg ikke huske så godt mere..... Men det var god sex med "badehætte"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har mødt hende efterfølgende, hun virker sød og jeg vil gerne prøve mine fantasier af med hende 

modtager hun også analt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asshunter skrev, den 30.4.2024 at 20:18:

Nogen der har mødt hende efterfølgende, hun virker sød og jeg vil gerne prøve mine fantasier af med hende 

modtager hun også analt 

Pas, det kan jeg ikke huske! Men spørg hende, det værste der kan ske er at hun siger nej!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde debut i sidste måned hos pussy galores i Hellerup og var der igen i går. Ved sgu ikke om det er flere timer med en kop kaffe hun tilbyder nu ) . I mine øjne er det et lavere niveau hun er på vej i !
Men igen den side accepterer hun reklamerer med det på sin profil. så er grænsen over til prostitution da overskredet og de tjener penge på det. Det må kunne anmeldes som alfonseri ??

Redigeret af godkendtsd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...