Hop til indhold
Sommerfyr

Privat-Diskret - Natalie

Recommended Posts

Fik lavet en aftale med Natalie i dag  :mrgreen: 

Og hold da op!!!! Hendes billeder fangede mig, så besluttede mig for at besøge hende, specielt nu hvor P-D er kommet til Odense ;-)

Hun ser fantastisk godt ud, virkelig en køn pige, med et dejligt smil, dejlig personlighed og lækker at røre ved, bestilte kun en halv time, men kunne sagtens have brugt meget meget mere tid med hende.

Vi fik hurtigt snakket om hvad jeg havde lyst til og så var det af med tøjet og kæle i sengen, inden ... "og jeg skal spare jer alt det imellem".. men det var satme godt...
Det sluttede med noget snak efter om alt muligt, fra privat til ikke private ting.. 

Er absolut ikke sidste gang jeg har besøgt hende, og havde jeg penge til det, besøgte jeg hende gerne hver dag!
En fantastisk dejlig oplevelse..

 

Har i ikke besøgt hende, burde i gøre det, hun er simpelthen det værd!!

 

Stedet er ikke vildt diskret, men det ligger et okay sted, og der er rig mulighed for parkering..

Gentagelses faren er meget meget stor  :mrgreen:  :cool:

 

http://privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=166

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Sommerfyr

 

Det er pænt af dig at ville tage hensyn til os og spare os for en beskrivelse af jeres åbenbart ret succesfyldte samvær, men jeg tror jeg taler for et betydeligt flertal af brødrene her på guiden når jeg siger at du overhovedet ikke behøver at spare os! Fortæl gerne mere.

 

Har skønheden iøvrigt nogen tatoveringer eller piercinger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg bare ville hold noget af det privat ;-)

Blow til A+, og var men at dirigere i sengen og Ja kan lide

Noget kontrol :-)

Umiddelbart ikke nogen grænser, ellers lovede hun at sige til.. to tatoveringer, hvor og af hvad vil jeg ikke nævne for hendes skyld.

Alt i alt en hvad man kan kalde fantastisk GFE :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak sommerfyr. Tænkte nok at det var af hensyn til dit privatliv at du ikke ville fortælle for jeg tror næppe du genere nogen i dette forum med nærmere beskrivelser. Og det er ærgerligt men selvfølgelig ok.

Ligeså med diskretionen mht placeringen pigens tatoos - de er jo også photoshoppet væk -formoder jeg, så hun ønsker jo også diskretionen  . Placeringen er heller ikke så vigtig, tatoos er bare turnoff for mig, men jo efterhånden svære at undgå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...