Hop til indhold

Maria i Nysted

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har besøgt Maria på 25 år i Nysted?

kan desværre ikke lave link

hun ses under annonceligt som Liderlig pige 

Skrevet

Har set næsten identisk annonce fra andre steder på sjælland, jeg er lidt mistroisk.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende for et par måneder siden, annoncen og pigen er ægte nok.

Jeg fik et billede tilsendt på forespørgsel, så man havde en ide om hvad man gik ind til, det var et billede af hende selv, uden ansigt, men kunne se det var af hende selv da jeg ankom, så den var god nok ;)

Som der står i annoncen bliver man hentet nede ved vejen af hendes kæreste, som henviser til soveværelset og bliver i stuen, stedet de bor er ikke så diskret da det er et hus med flere lejere - så man skal ikke være alt for kendt i området.

Det hele foregik uden gummi, hvilket ikke fremgik i annoncen eller i SMS beskeder frem og tilbage - så hvis man ikke er sikker på det, skal man nok lige aftale man foretrækker med eller uden for en sikkerheds skyld.

En pæn pige, men har kun været der dén ene gang. 

https://annoncelight.dk/showad/366305

Skrevet

Hej Fiskens.

Dejligt med en anmeldelse.

Jeg har selv overvejet, men det med kæresten gjorde mig lidt usikker, men det er der måske ikke grund til?

Du skriver at alt var uden gummi, vil det sige at du også fik lov at aflevere hvor du ville?

Hvor meget må man røre og slikke hende?

Jesper

Skrevet
Jesperh6 skrev, den 19.5.2023 at 09:28:

Hej Fiskens.

Dejligt med en anmeldelse.

Jeg har selv overvejet, men det med kæresten gjorde mig lidt usikker, men det er der måske ikke grund til?

Du skriver at alt var uden gummi, vil det sige at du også fik lov at aflevere hvor du ville?

Hvor meget må man røre og slikke hende?

Jesper

Jeg var også i tvivl og lidt usikker på det med kæresten, men ja nu havde jeg aftalt et møde den gang, det var ikke noget problem, men lidt uvant lige at "overkomme" men gik fint, jeg har kun været der den ene gang, så om man kan få lov til at komme forbi igen uden at blive hentet, når hun "kender" en ved jeg ikke.

Ingen aflevering indenfor ;) (jeg spurgte hvor, så man ikke bare fyrede den af)  ;-) 

Du må gerne røre hende i hvert fald, om hun vil slikkes ved jeg ikke, jeg prøvede ikke ;-) 

et lille OBS: Jeg kan godt anbefale hende, men har kun været der den ene gang, da stedet og området ikke er diskret nok for mig da jeg bor i området.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.