Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været et par dage i Pisa i Italien, og ville se hvad der skete der!

prøvede mig frem på nettet og fandt næsten kun italienske sider!

den bedste varhttp://Massaggioit.com

der nummer oplysninger var også tvivlsomme selvom jeg skrev +39 foran oplyste nummer. Skrev til en del whatsapp og fik kun et svar, som ikke var interessant.

der er sjældent oplyst adresser, men jeg tog chancen på en kinesisk massør med kønne billeder. Tænkte de var falske!

jeg kom til adressen, døren var åben og jeg blev hilst velkommen af en ca 50 år gammel kvinde, og ja billederne var falske, da det skulle vise sig hun var massøren.

efter nogen megen usikker oversættelse med hjælp af telefoner, sagee uun 50€ for 60min massage. Hvad det indebar anede jeg ikke, men tænkte at for dette beløb gik det nok og havde ikke lyst til sex med hende alligevel. 
jeg klædte mig helt af og lagde mig til rette. Udmærket og kompetent massage blev udført. Multo bene sagde og hun smilede. Ingen pirring eller anden tilløb til narrestreger.

men da jeg vendte kig om var det første hun greb om min pik, og smilte til mig. Og så fik jeg et ok gennemsnitligt håndjob.

afsluttende massage og et bad. Tror ikke det var en hel time, men skulle heller ikke betale mere end aftalt. Så det var vel ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...