Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Er ny i gamet.

Men vil lige give en ros til https://annoncelight.dk/showad/363554, har før besøgt stedet, der var det veninden der gav en rigtig god gang massage. Hun er der så ikke mere, men hold da op en super massage jeg fik af Liasa, ved ikke hvad jeg skal kalde massagen, Thai/olie mix måske.

Hun er dygtig, og ved præcis hvor og hvor hårdt hun skal massere, det var alle pengene værd og ihvertfald ikke sidste gang jeg kommer der. Havde bestilt en time, og lå på briksen 65 minutter, hun talte ikke meget under massagen, så kunne ligge og nyde behandlingen til lidt stille thaimusik.

Stedet er okay, hjemme privat hos Liasa og behandlerrummet er fint rent og velduftende, hun nævnte at hun nu har oprettet firma, så man på sigt kan få kvittering ( hvad man end skal med den, haha)

Hmmm, hvad skal jeg skrive? Hun er sød og venlig, taler ok dansk.

Det var vist det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himself skrev, den 5.5.2023 at 15:48:

Hej. Er ny i gamet.

Men vil lige give en ros til https://annoncelight.dk/showad/363554, har før besøgt stedet, der var det veninden der gav en rigtig god gang massage. Hun er der så ikke mere, men hold da op en super massage jeg fik af Liasa, ved ikke hvad jeg skal kalde massagen, Thai/olie mix måske.

Hun er dygtig, og ved præcis hvor og hvor hårdt hun skal massere, det var alle pengene værd og ihvertfald ikke sidste gang jeg kommer der. Havde bestilt en time, og lå på briksen 65 minutter, hun talte ikke meget under massagen, så kunne ligge og nyde behandlingen til lidt stille thaimusik.

Stedet er okay, hjemme privat hos Liasa og behandlerrummet er fint rent og velduftende, hun nævnte at hun nu har oprettet firma, så man på sigt kan få kvittering ( hvad man end skal med den, haha)

Hmmm, hvad skal jeg skrive? Hun er sød og venlig, taler ok dansk.

Det var vist det.

Var forbi til massage hos Liasa, hun giver en god massage. Da jeg ankom, forsøgte hun at få mig til at gå i kælderen og købe Fp hos de piger der arbejder der, det blev pænt nej tak. Og hun forlod massagerummet flere gange pga af hun skulle hjælpe kælderpigerne med kunder, mobilpay og noget rod med dobbelbooking…. Go massage, men det gider jeg ikk igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewDude skrev, for 6 timer siden:

Var forbi til massage hos Liasa, hun giver en god massage. Da jeg ankom, forsøgte hun at få mig til at gå i kælderen og købe Fp hos de piger der arbejder der, det blev pænt nej tak. Og hun forlod massagerummet flere gange pga af hun skulle hjælpe kælderpigerne med kunder, mobilpay og noget rod med dobbelbooking…. Go massage, men det gider jeg ikk igen..

Befinder hun sig i den by, der står i annoncen? Synes ikke lige at man kan læse, at der også er "kælderpiger" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det var hende, der ordnede betaling mm med kælderpigerne, da jeg var forbi.

Det er ikke i orden at rende rundt og lave andet mens man skal masserer en kunde.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi - syntes man får for lidt for pengene! 1 time med fin massage med HJ 800,- ingen nøgen hud / meget lidt øjenkontakt. Men det står jo i annoncen så dumt af mig - der findes bedre steder end dette !

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 8 timer siden:

Har været forbi - syntes man får for lidt for pengene! 1 time med fin massage med HJ 800,- ingen nøgen hud / meget lidt øjenkontakt. Men det står jo i annoncen så dumt af mig - der findes bedre steder end dette !

Og i samme by kan man få virkelig god,  seriøs massage til 300 kr for en time. Ikke luksuriøst eller noget nøgenhed,  men for massagen er det et godt valg  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ekstra?

Er der nogen der har prøvet Fp med Liasa, fik tilbudt 30 min uden kondom til 1200. Havde dog kun 800, så det blev kun 30 min massage med et halvsløjt Bj. Massagen var dog til den bedre side, og hun er sød og rar, dog lidt overvægtig, vil skyde hende til 50+.

Andre der kan byde ind med erfaringer ang Fp?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewDude skrev, for 23 timer siden:

Ekstra?

Er der nogen der har prøvet Fp med Liasa, fik tilbudt 30 min uden kondom til 1200. Havde dog kun 800, så det blev kun 30 min massage med et halvsløjt Bj. Massagen var dog til den bedre side, og hun er sød og rar, dog lidt overvægtig, vil skyde hende til 50+.

Andre der kan byde ind med erfaringer ang Fp?

Sikker på det var Liasa?  Syntes hun skriver ingen sex i annoncen. 
Der er jo andre på adressen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, den 24.5.2023 at 07:27:

Og i samme by kan man få virkelig god,  seriøs massage til 300 kr for en time. Ikke luksuriøst eller noget nøgenhed,  men for massagen er det et godt valg  

Har du navn på den massage sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, den 23.5.2023 at 20:53:

Har været forbi - syntes man får for lidt for pengene! 1 time med fin massage med HJ 800,- ingen nøgen hud / meget lidt øjenkontakt. Men det står jo i annoncen så dumt af mig - der findes bedre steder end dette !

Det er generelt ved at være problemet i denne branche, man betaler for meget for ydelserne og får oftest for lidt for pengene.

1500,- i timen er en høj pris, burde være max 1000,-. Jeg ved godt hvorfor, i behøver ikke kommentere på det, det er bare min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...