Hop til indhold

AVA Vejle

Featured Replies

Skrevet

Først: https://annoncelight.dk/showad/338311

Har besøgt denne Ava, 2 gange nu. 

Det ER pigen på billederne, hun er virkelig flot, med en lækker krop. Massage delen var dejlig med lidt pirring.

Desværre var sexen ikke noget at råbe hurra for.. tog et besøg mere da jeg inderligt håbede at første gang blot var en "fuser" - Men anden gang var desværre ligeså.

Hun er stort set kun til en stilling, og ikke mere end 2-3 min, så vil hun gerne gøre en færdig, med primært hånden. Bevares, det gør hun også hæderligt, men det er ikke helt det samme :) - Kommer desværre ikke igen, selvom hun VIRKELIG er en flot pige

Skrevet

Jeg har også besøgt Ava, og kan genkende det meste af hvad du skrev, hun er utrolig flot, lækker krop og let at tale med, hendes engelsk er godt, og er en vældig god fræk massør

Hvad sexen angår synes jeg det var godt, en rigtig god 69'er og sex i forskellige stilling, men jeg nævnte også hvad jeg forventede inden jeg betalte.hvis du fortæller hvad du forventer og hun samtykke, er alle de kedelige misforståelser fjernet.

Jeg tror seancen tog omkring 15 min

Jeg kan helt klart anbefale hende og kommer helt sikkert igen

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har også besøgt Ava en enkelt gang. Jeg kan også genkende ovenstående. Hun er virkelig en MEGA lækker pige, måske en af de lækreste thai-piger jeg endnu har besøgt (og jeg har besøgt mange!). Jeg fik en ok massage. Ikke prangende, men ok og pirrende. Men da det kom til HJ skulle tingene gå noget hurtigt. Jeg havde betalt for en time og allerede efter 35 minutter (heraf vel 25-30 minutters massage, dvs. ca. 5 minutter inde i handjobbet) begyndte hun at skynde på mig og at jeg snart skulle komme. Jeg sagde jeg havde betalt for en time og at jeg gerne ville have hende til at udøve HJ lidt langsommere og mere pirrende da jeg ikke tænder på en "turbohånd" der blot skal have mig gjort færdig i en fart (så kommer jeg faktisk endnu langsommere), og at der kun var gået 35 minutter. De første 10 minutter brugte hun tilmed selv på at blive klar til at komme ind i rummet til mig, skønt jeg længe lå og var klar. Det er faktisk et temmelig stor selvmål af hende, for med hendes udseende kunne hun med garanti tjene virkelig mange penge på kunder der kom igen og igen (mig selv inklusiv), hvis hun tog sig tid og ikke stressede sådan. Men på trods af et mega lækkert udseende, så er jeg ikke sikker på jeg kommer igen, for jeg gider ikke brænde mine penge af på noget hvor man helst bare skal ud igen før man næsten er ankommet - Flot pige eller ej. Da jeg efter endt akt skulle have et hurtigt bad, skulle jeg tilmed tage mit tøj med ud af rummet (som er på 1. sal), så vi ikke skulle bruge tid på at gå opad trapperne igen efter badet. De piger der behandler mig ordentligt kan komme til at tjene rigtig mange penge på mig over tid. Men skal man bare ind og ud i en fart, så er jeg bedøvende ligeglad med hvor lækker hun er, så kommer jeg ikke igen.

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.