Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Davs,

Så blev fristelsen for stor og jeg blev fristet af en latina, som holder til i Hillerød lige p.t.

Lorena Hillerød

Aftalen kom i hus hurtigt over whatsapp og jeg aftalte 45 min og 2 gange. Bemærk her betaler man pr udløsning. Så 1400 kr men jeg smed hende 1500kr og hun var hver en øre værd.

jeg blev modtaget af en hot latina i stiletter og bikini outfit like - hendes billeder er retvisende men taget en del år tilbage. Hun er i lækker form med store sili bryster og en mega fræk røv. Vi kom ind på værelset og af med tøj og hun smed bh, trusser inden jeg nåede noget og var kamp liderlig - wow lige hvad jeg ønskede - vild sex. Hun gav mig hurtigt et blow og pisse frækt- hun læste hurtigt, at jeg godt kan lidet bj hårdt og keg var så tæt på at komme, så hende op og så slikkede jeg en så lækker fisse og det frækkeste bagerste hul - hun nød det og så fik hun gummiet på mig. Ind i hende på missionæren, jeg var så tændt, så jeg kom pisse hurtigt. Af med gummi og vil du have massage. No og jeg slikkede hende igen i en 69 og fik hendes i en fræk Doggy fra siden og hende på maven. Fuck, hun er så hot så jeg kom hurtigt igen. 2 gange på 15 min så kan man noget i sengen.

jeg synes det var det dyriske og vilde sex jeg søgte. Så alle mine anbefalinger.

lækker røv og krop. Meget smuk pige.

jeg kommer klart igen

stay for Long Lorena 

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.