Hop til indhold
Jamescole11

Aracelis Guerra Aarhus

Recommended Posts

Jeg besøgte forleden Aracelis i Aarhus.

Kommunikationen foregik problemfrit over whatsapp og det var nemt at få en aftale på plads.

Stedet er meget fint, rent og diskret. Det er en stor lejlighedsblok, hvor ingen aner hvad man skal, og jeg blev hurtigt lukket ind.

Til min store glæde, så ser hun ud præcis som på sine billeder, og tog imod mig iført frækt lingerie og høje hæle.

 Hun er meget glad for at kysse og giver mange komplimenter (på spansk) - efter pengene var udvekslet gik vi i gang.

Jeg havde egentligt betalt for både at være aktiv og passiv, men jeg endte med kun at være den passive part, hun er primært aktiv var min opfattelse.

Dog efterspurgte jeg ikke, at jeg skulle være aktiv under akten, så det var nok min egen fejl.

Hun kiggede ikke på hverken klokken eller sin telefon under besøget.

Ellers fik jeg hvad jeg kom efter - flot pige, god og liderlig service, diskret sted, dog er hendes engelsk meget begrænset når man møder hende i virkeligheden.

Så hvis man er til en dominerende oplevelse så er det en anbefaling herfra - god dag derude.

https://annoncelight.dk/showad/370449

 

 

Redigeret af Jamescole11

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...