Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/370408

Hej til alle

Her vil jeg skrive om en pige jeg har mødt i aften. og det her er min første anmeldelse her på eroguide.. efter flere dårlige oplevelser med falske billeder af forskellige piger hvor jeg har spildet min dyrebare tid og piger med dårligt service, mødte jeg nu til aften endelig en pige der har overgået alle mine forventninger på alle mulige måder .. Mødet med hende var en oplevelse jeg vil aldrig glemme og jeg er absolut ikke en type der er nem at gøre tilfreds..

Efter mine lange indledning her kommer beskrivelse af selve mødet;

Efter få sms'er  fik vi aftalt tid  og jeg fik adressen.. sidste besked inden bekræftelse fra mig af var spørgsmål til hende om hun har falske billeder eller det er hende.. nej det er de ikke men kom og se for dig selv svarede hun, nå ok jeg var stadigvæk lidt mistroisk pga dårlige erfaringer... jeg kørte til adressen og det er et diskret sted i Viby med gode parkerings forhold.Hun åbnede døren og OMG hun så endnu bedre ud end på billederne.  Først der har fanget mig var hendes smukke smil.  Det er noget jeg lægger mærke til ellerførst, af fysiske del, og hendes krop; - D E N  E R  B A R E  P E R F E K T !!!  og sidst og ikke mindst hendes varme personlighed,  hun er så venlig og udadvendt og generelt glad at det er helt utroligt 

Hendes krop er velskabt,  hendes sex drive fejler bestemt ikke noget, det kan jeg godt fortælle. 

Jeg vil ikke gå i detaljer om selve akten. Men alt var perfekt.. det føltes som vi har kendt hinanden og har været kærester i rigtig lang tid .. 

Jeg er overbevist at der er meget få piger derude ligesom hende; der er ægte,  smukke og venlige

Akten ' 10

Pigen - 10

L

Stedet- 10

Redigeret af el viejo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig. Super sød, lækker og nærværende pige. Billederne er 100% ægte

Sproget lidt besværligt - men med lidt fagter mm så lykkedes det

kan kun sige - prøv det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Jeg var der i går aften , trangt til lidt nærvær og omsorg . Hendes billeder tiltalte mig så tog jeg chancen. 
hun er den på billederne , ligner lidt Emmy Winehouse. Jeg kan tilslutte ts beretning, en virkelig dejlig pige. 
hun er naturlig , sød og en kvide med karisma. For mig var det mere pse , hun var mega våd og kunne mærke at hun nyder det. 
og det med sproget var det eneste jeg lidt træt af . 
alt i alt dejligt besøge, og jeg gik glad derfra . 
Kan varmt anbefale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende den 4/7 , havde bestilt submissiv blowjob.

det er hende på fotos , men:

mere håndjob end blow job

bryster var ik ude som beskrevet

ingen “rub on face”

ingen “cum on lips” eller contuie suck

da jeg sagde jeg var tæt på at komme , rejste hun sig op og spillede mig af med hånden ud over gulv og mig selv.

en rigtig dårlig oplevelse og kommer helt klart ikke igen!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må også give hende 0 stjerne, værste oplevelse nogensinde, og har været rigtige mange steder ! 

Bestilte et " special blow " 

Hun suttet i 2-3 minutter, derefter var det bare HJ da jeg spurgte pænt om hun ikke ville tage den i munden igen fik jeg det mest sure og irriteret svar " its not blowjob only what the fuck do i look like " 

Betaler ikke 600 kr for BJ i 3 minutter for at få spillet den af til jeg kommer, så havde jeg da fandme gjort det selv der hjemme!!

HOLD JER VÆK ER MIN ANBEFALING!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annonceteksten er brugt af flere forskellige piger med ganske få variationer. Første gang jeg så den var det Valeria (har ikke just link tilgængelig). Jeg har ikke prøvet dem aalle af med hende, men hun var i det mindste villig til at forsøge at leve op til det jeg ønskede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 3 timer siden:

Annonceteksten er brugt af flere forskellige piger med ganske få variationer. Første gang jeg så den var det Valeria (har ikke just link tilgængelig). Jeg har ikke prøvet dem aalle af med hende, men hun var i det mindste villig til at forsøge at leve op til det jeg ønskede

Nogle af brugerne der har anmeldt piger med netop denne annoncetekst, kommer fra samme IP adresse, lyder som et meget homogent bofællesskab.... 

Dette har en admin på sitet bekræftet over for mig efter jeg anmeldte en tidligere annonce med netop med denne annoncetekst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danty131 skrev, for 7 timer siden:

Nogle af brugerne der har anmeldt piger med netop denne annoncetekst, kommer fra samme IP adresse, lyder som et meget homogent bofællesskab.... 

Dette har en admin på sitet bekræftet over for mig efter jeg anmeldte en tidligere annonce med netop med denne annoncetekst. 

Kan vi så ikke få lortet ud i lyset, så vi slipper for at betale for GPer der ikke gør deres arbejde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...