Hop til indhold

Recommended Posts

Som lovet må jeg nok hellere få skrevet et par ord om mine oplevelser i Filippinerne i starten af 2023.

Det var mit første besøg til landet, men jeg synes jeg havde gjort en vis mængde research hjemmefra. På rejsen var jeg afsted med en ven, der, selvom han er til at stole på, ikke er synderligt interesseret i købesex eller asiater. Dette betød også, at det ikke blev til en ren fuckfest for mig, da der også skulle flettes diverse sociale og turistiske arrangementer ind i programmet. Jeg startede med at bo på Red Planet på Mabini Street i kvarteret Malate. Malate har både positive og negative sider. 1) tæt på LA Café, hvis man godt kan lide at se pigerne før man møder dem, 2) hotellet kostede vel 150-200 kr. per nat (meget on-the-nose markedsføring på hotellet; ret sjovt at se deres reklameplakater på domicliet) 3) generelt gang i gaden, 4) mange PinaLove/online piger er bange for Malate/gider ikke tage vejen dertil.

Den første aften jeg landede med min kammerat flirtede vi med SIM-kort sælgerne i lufthavnen, hvad dog ikke blev til noget for nogen af os, selvom hun var sød og køn. Vi tog vi mit første og eneste smut forbi LA Café. Der var gang i den, tror nok det var en hverdagsaften, men jeg synes det var lidt for vulgært, og vil nok generelt ikke beskrive mig selv som typen der synes, at barfine-konceptet er super interessant. Gadelivet på vejen fra Red Planet Mabini St. til LA Café kan nok godt beskrives som opstemt og man skal ikke være super sart eller følsom, forstået på den måde, at Manila stadig er lidt rough around the edges, selvom jeg aldrig følte mig truet/bange på nogen måde.

På vej til Manila gik jeg i gang med mit sædvanlige game: Tinder og så PinaLove (ejet af dem der også kører ThaiFriendly, meget åbenlyst når man ser app'ens udseende). Min Tinder-konto oprettet til formålet blev dog af uransagelige grunde bandlyst kort efter jeg oprettede den, så jeg måtte nøjes med PinaLove, som også gav gode resultater. Jeg satte som vanligt aldersgrænsen til 18-20 år, tilføjede et par billeder, og gik igennem meget lette verifikationsproces. Allerede på vej over det eurasiske kontinent havde jeg fat i et par potentielle møder til den første aften. I det første tilfælde var det en 19-årig med sexede skoleuniformbilleder på PinaLove-profilen, men som tydeligvis kendte spillets regler. Dermed sagt: find ud af om de er freelancere, skift over til WhatsApp, og aftal hvor meget og hvornår. Denne første pige var meget sød og tog imod en ganske stor opsparet ladning i fissen, men som det også senere skulle vise sig, så kan det være svært at finde en ung filippinsk pige som endnu ikke har fået barn. Alt andet lige, så gør det altså en forskel, synes jeg, hvadenten vi snakker strækmærker eller hvordan fissen føles.

I løbet af de næste par dage fik jeg prøvet et par forskellige unge piger, alle gennem PinaLove, de fleste meget søde men dog også piger som allerede havde født. Én enkelt gang skete det, at personen, jeg havde skrevet med viste sig at være en ladyboy. Dette var dørmanden på Red Planet dog så venlig at informere mig om, og jeg sendte af gode grunde derfor personen hjem igen. Jeg endte med at snakke med en pige på PinaLove (og så i virkeligheden) på 25, dvs. langt over min normale aldersgrænse, og vi endte med at lave lidt date-agtige aktiviteter, dvs. mad, karaoke (ikke min favorit) og alkohol. Hun fortalte, at hun ikke ville have børn (ret usædvanligt i Filippinerne), men det viste sig også at være begrundet i en teenage-graviditet. Hun havde endda, ifølge eget udsagn, været i et prismæssigt pebret sugar forhold med en hollandsk mand igennem en periode da hun var yngre. Til sidst endte hun med at foreslå, at vi skulle have sex, men på det tidspunkt havde jeg haft støvlerne på jorden i lang nok tid til at finde nok 18-19 årige til, at det ikke blev til noget.

Generelt om PinaLove-konceptet kan man nok sige, at de samme ting gør sig gældende som på ThaiFriendly. Dermed sagt: hvis man går efter freelancere, så må man også acceptere, at det er kvinder fra en anden kultur, med al sandsynlighed fra en helt anden virkelighed, og dermed sagt, en helt anden forståelse for hvad, det at indgå en aftale, indebærer. Så jeg endte også med at spørge tre piger på én gang om de kunne komme til mit hotel, og den første der viste sig, eller gav reelt svar, var den det blev. Resten måtte forblive uden svar et par timer og få en undskyldning om det ene eller andet.

I løbet af opholdet på Filippinerne var jeg også andetsteds, men af anonymitetshensyn vil jeg lade dette kapitel stå hen uden videre beskrivelse, da det heller ikke involverede nogle købesexoplevelser. Tilbage til Manila kom jeg dog, denne gang til Makati-bydelen. Makati er en anden størrelse end Malate. Det er et koncentreret foreigner-område på en måde som Malate ikke er det. Alting er dyrere: mad, drikke, hotel. Til gengæld vil online-pigerne gerne komme der. Jeg boede på et 3-stjernet hotel 50 meter fra P Burgos Street, for egentligt kan jeg godt lide at være tæt på the action, selvom jeg ikke synes bar gamet er så sjovt. På denne anden halvdel af Manila-turen genså jeg både en sød og sprød lille 19-årig sag (der dog havde barn) og havde en lækker oplevelse med en 18-årig på 137 cm og uden barn. Hotellet var lidt mindre kummerligt end Red Planet og jeg fik endda lokket den 19-årige med op i poolen.

Jeg prøvede også at udforske street freelancer og massageklinik-koncepterne lidt men synes dog ikke rigtigt, at det gave pote. Ved Robinsons Mall i Malate så jeg generelt ikke nogen freelancere, hvor jeg tænkte "Wow!" og de massageklinikker det lykkedes mig at finde i Malate og Makati var enten grønne steder eller med overpris for ydelser med kondom fra en pige sidst i 20erne.

Næste tur er så vidt ved at blive planlagt, denne gang uden kammerat, så forhåbentligt kan jeg lære noget mere, for jeg har stadig den tro, at der er meget mere at finde, hvis man har tiden til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen. Overvejer at besøge Filippinerne i nær fremtid, så rart med noget "operation in the Field".

Tænker at jeg vil omkring Angeles City og Malate for at opleve LA Café.

Jeg elsker karaoke, både family og non-family-versionen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, den 4.5.2023 at 23:07:

vil nok generelt ikke beskrive mig selv som typen der synes, at barfine-konceptet er super interessant

På La Cafe kan du nemt omgå det ved at aftale med pigen at gå ud lidt før dig (eller omvendt) og så vente lidt nede ad gaden - jeg foretrak ud mod Roxas Avenida, da den er mere oplyst og med bedre fortove at gå hjem ad ud på aftenen - og ellers hyrer man bare en tricycle til en 100 pesos. Jeg har nylig flere gange været på La Cafe og aldrig betalt barfine, knap nok en drink til pigerne - kun 1. aften tror jeg at jeg måtte betale lidt for at spille pool i en time med en pige - men ellers er det svært at få pigerne til at overholde de aftaler de laver mht. tiden - måske bedst kun at aftale shorttime med dem og så forlænge, hvis de

1. vil kysse og kysser godt - det er de nemlig ikke særlig gode til - det er slet ikke som i Thailand, hvor en ladydrink næsten automatisk sætter gang i kyssetøjet med tungeslasker - og hvis man endelig får kys - så er det sådan noget tantekys, hvorefter de vender hovedet bort.

2. ikke beder om ekstra tips.

3. gerne vil shower together og evt sex in the shower

4. ikke render rundt med håndklæde omkring sig og kniber benene sammen, som om det er første gang.

5. er gode til engelsk - det er de fleste Filippinere, men der kan være nitter imellem

6. ikke er underlige - taler med sig selv, svære at få til at yde noget i sengen mv.

Jeg ville gerne have fundet en pige at være sammen med i flere dage, men det lykkedes aldrig i Manila at finde en, da de allesammen faldt igennem på flere parametre - værst var nok at de forsøgte at snyde på tiden og ville gå før tiden med de mest mærkelige undskyldninger.

Udenfor La Cafe kan man også stå og vente lidt og evt. møde en pige på vej ind - og på den måde undgå barfine. På flere af gaderne deromkring og i Korean Town er der også mere almindelige gadepiger - eller piger, der hænger ud med tilknytning til et bordel, hvor man kan gå med op - ellers er der KTV (karookeTV)barer, hvor der står fyre udenfor til at lokke en ind - nogle steder sidder der også lidt piger, så man kan se udvalget, men som altid er det ofte de yngste og flotteste, der er sat til at sidde udenfor og lokke husarerne ind.

I Robinson kan man af og til blive kontaktet af nogle piger, der tilbyder sig: Hello sir ......  Udenfor kan der også hænge nogen piger ud - mødte en flok en aften og en af pigerne havde åbenbart fået/taget jobbet med at "sælge" de andre, men jeg bemærkede hurtigt at flere af dem stod og røg + de havde en del tatooveringer - så det kunne jeg hurtigt se ikke rigtig var piger for mig.

Angeles City: her kan du have mere held af at finde en pige at være sammen med i flere dage - især, hvis du kan finde en ude på Perimeteren (paralelvej til Roxas Highway, der fører ud til Clark Airfield) - her ligger der flere små barer med forhæng lige indenfor døren - og første gang bliver man lidt forbavset over at pigerne står og danser, selvom der næsten ingen kunder er - men det kan hurtigt ændre sig, så af og til skal man være lidt hurtig til at vælge - ellers kan mamasan godt finde på at presse en til at vælge, så hun kan få gang i mersalget i form af dyre ladydrinks - men vil hun selv og evt. flere af de andre piger gerne også have en ladydrink, bør man generelt sige nej, da det er rent optrækkeri.

Jeg forsøgte lidt med Tinder og tror at hvis man er lidt mere aktiv omkring at date og skrive med pigerne, så kan man sikkert have succes med dette - ellers er der i og omkring Fields Avenida flere unge og flotte freelancere - især ladyboys, hvis man er til det - så er der ingen problemer med at finde selskab, hvis de ikke selv kommer og tilbyder sig, da de er unge og meget flotte og ikke alt for ladyboyagtige - man skal bare passe ekstra på sine værdier. Af og til mødte jeg også unge flotte piger, der ligesom var i følgeskab med en ladyboy og nærmest deres føl - men skal de have ladyboyen til at lave deres aftaler og evt. sidde udenfor og vente imens man hygger sig - det bryder jeg mig ikke om.

Gogo- barer er der nok af i Walking street og langs Avenidaen med alt for høj musik og med mange unge flotte tøser, men jeg synes ikke de dansede særlig engageret og med dyr barfine og en lille commision til pigen, syntes jeg det blev for dyrt - og en noget uretfærdig fordeling - men evt. kan man aftale med pigen at mødes efter lukketid, få prisen lidt ned og sørge for at pigen får hele beløbet. På flere af gogoerne blev jeg flere gange overrasket, når pigerne sådan lavede et show med at komme glidende langsomt ned fra loftet via en brandmandsstang - og i flotte ensartede outfits efter et andet hold lige havde forladt scenen - så flere hold afløste hinanden og der var hele tiden nye piger at kigge på.

Ellers kan man sidde på Kanca Restobar og nyde piger og ladyboys passere forbi - og evt. vinke lidt til dem man er interessret i og som smiler til en - ladyboysene skal man ikke vinke meget til - de mere almindelige søde piger, kan være sværere at kalde til sig, men nogen kom helt af sig selv. En ung flot slank, næsten for mager pige ville gerne med mig hjem at sove formedelst 1000 pesos - og kun sove havde vi aftalt, da jeg var meget træt og lige havde ordnet en anden pige, men både hun og jeg smed tøjet pga. varmen og jeg var måske ikke helt uimodtagelig, da hun gned sin lille røv op ad mig - og med et snuptag og uden gummi stoppede hun mig pludselig op bagfra - og hun var dejlig stram, men jeg kunne mærke jeg ikke rigtig var til det store og nød derfor kun at ligge lidt i ske, men gav hende næste morgen 500 pesos ekstra i drikkepenge - senere fik jeg besøg af hendes veninde med et frækt overbid - hun fik 500 pesos ekstra for at tage skuddet i munden - det er de ellers ikke meget for og hun ville ellers ikke kysse.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...