Hop til indhold

Nutty Aarhus

Featured Replies

Skrevet
Steven skrev, for 10 timer siden:

Har både ringet og sms'et - men ingen svar.

Jeg har også forsøgt og heller ikke fået svar. Kan være hun er på igen senere 

Skrevet

Nem og hurtig (SMS-) hurtig kontakt for mig. Er meget lille og spinkel med en afsindig lækker bagdel, når man tager hende bagfra. Kysser godt, øko-sutter/slikker ok og bliver hurtigt naturligt våd, men har de mærkeligste bryster, jeg nogensinde har oplevet. Utroligt hårde silikone-kugler inde bagved en meget løs hud med store, lange vorter. Skør, men fræk oplevelse ;-)

Redigeret af likeaboss

• 1 month later...
Skrevet
likeaboss skrev, den 5.5.2023 at 16:46:

Nem og hurtig (SMS-) hurtig kontakt for mig. Er meget lille og spinkel med en afsindig lækker bagdel, når man tager hende bagfra. Kysser godt, øko-sutter/slikker ok og bliver hurtigt naturligt våd, men har de mærkeligste bryster, jeg nogensinde har oplevet. Utroligt hårde silikone-kugler inde bagved en meget løs hud med store, lange vorter. Skør, men fræk oplevelse ;-)

Jeg besøgte hende i Århus, faktisk pga den her anmeldelse og det er en spot on beskrivelse :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.