Hop til indhold

Recommended Posts

Så jeg har både været i welcome thai massage og ved Elephant thai massage i horsens super fine begge men altså jeg leder efter nogle der har prøvet hos nogle af de andre som kan give en anbefaling til hvad man nu skal prøve i horsens

Del dette indlæg

Link til indlæg
hello21 skrev, den 3.5.2023 at 23:46:

Så jeg har både været i welcome thai massage og ved Elephant thai massage i horsens super fine begge men altså jeg leder efter nogle der har prøvet hos nogle af de andre som kan give en anbefaling til hvad man nu skal prøve i horsens

Prøv i Brædstrup i stedet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke mit indtryk. Jeg var på vej hjem fra Silkeborg en dag med begyndende hovedpine som ofte stammer fra nakke/skulder. Min faste massør til den del var ikke ledig, så jeg valgte at høre Penny. Absolut en god og kompetent behandling. Der var intet i forløbet der mindede om andet end seriøs massage. Om andre har oplevet andet skal jeg ikke kloge mig på, men tænker det er et af de steder hvor man kan komme og slappe af - uden bagtanker af nogen art :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...