Hop til indhold

Recommended Posts

lille_peter skrev, for 7 minutter siden:

Søg og du skal finde!

Brug den ganske udmærket  søgefunktionen øverst til højre til at søge med så får du svarer ;)

Synes ikke der kommer noget på “nysgerrig mor” men kan også se at annoncen er væk nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 1 minut siden:

Hvis du søger på annoncenummeret (359056), finder du noget.

 

Mange tak for hjælpen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sydfyn jeg kan se at du har været bruger på EG siden 2014, så jeg tænkte at du kendte til de forskellige muligheder for at bruge søgefunktionen, men jeg vedhæfter lige en lille guide, som jeg håber der gør det lidt letter for dig næste gang :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 3 minutter siden:

@Sydfyn jeg kan se at du har været bruger på EG siden 2014, så jeg tænkte at du kendte til de forskellige muligheder for at bruge søgefunktionen, men jeg vedhæfter lige en lille guide, som jeg håber der gør det lidt letter for dig næste gang :)

 

Det er korrekt har dog ikke været så aktiv. Men mange tak for det fif. Det gør det jo meget nemmere :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Kan det passe der stadig ikke er nogen der har besøgt hende? Det ser da ret spændende ud…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...