peniels 0 Skrevet 16. December, 2013 Hej Er der nogen der har erfaringer med tantra touch ? www.tantra-touch.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. December, 2013 Jeg lytter med her. Der er godt nok langt fra Århus til Holstebro, men hvis oplevelsen er til UG+, så kan den sjat brændstof nok findes på bunden af tanken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. December, 2013 Jeg lytter med her. Der er godt nok langt fra Århus til Holstebro, men hvis oplevelsen er til UG+, så kan den sjat brændstof nok findes på bunden af tanken. Er du nu begyndt st skrabe bunden? :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. December, 2013 (edited) Er du nu begyndt st skrabe bunden? :mrgreen: Ja, jeg skraber både her og der - især bunden Hvad gør man ikke for en god tantra oplevelse. De er ikke nemme at finde, og hvis Frk. Touch byder på gourmet Tantra, er jeg bundskraber. Håber nogen i lokalområdet tager en prøvetur. Hendes priser er overordentligt rimelige. Redigeret 16. December, 2013 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. December, 2013 Hun udøver tantra massage.... Ikke tantra sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. December, 2013 Hun udøver tantra massage.... Ikke tantra sex jamen det er også massagen jeg går efter. Har du været der? så kom med en anmeldelse. Eller er det noget du har hørt fra en anden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. December, 2013 jamen det er også massagen jeg går efter. Har du været der? så kom med en anmeldelse. Eller er det noget du har hørt fra en anden? Jeg har bare skrevet en mail til hende, ikke andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. December, 2013 Jeg har bare skrevet en mail til hende, ikke andet Æv. Skal du ikke prøve? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. December, 2013 (edited) Æv. Skal du ikke prøve? Det regner jeg ikke med, desværre. Du kan jo tage en tur i gågaden før eller efter massagen...Holstebro er jo trods alt ikke en bondeby fx. Danmarks ( engang ) højeste juletræ, indtil Bodil kom og knækkede toppen og smadrede lysene Ellers kan hende massøren vel også komme på nogle ideer Redigeret 16. December, 2013 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestnudisten 31 Skrevet 14. Januar, 2014 (edited) Så har jeg været besøg hos Tantra-Touch i Holstebro. http://tantra-touch.dk Jeg vil ikke gå i detaljer med min oplevelse, da alle hendes kunder får individuelle massager. Tantra-touch har ikke noget med sex at gøre, det er en berøringsoplevelse, med kunden i absolut centrum. Hun masserer/ berører dig på hele kroppen med indlevelse. Så Tantra-touch er til dig der trænger til at blive rørt ved, uden der stilles forventninger til dig, du skal bare ligge passiv under hele forløbet og nyde det. Og ja, jeg skal på besøg hos tantra-touch igen, det er en rigtig dejlig oplevelse. Der bruges en del olie, men der er mulighed for bad bagefter. Mvh Vest Redigeret 14. Januar, 2014 af vestnudisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vimse 14 Skrevet 14. Januar, 2014 Jeg synes det var sur røv. Blev smattet ind i olie, blev nusset og masseret og fik ståpik da hun gned brysterne på mig, men så blev harpen mopset da jeg spurgte til en sutter. Jeg tabte tålmodigheden og skred. Vimse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jch 0 Skrevet 30. Januar, 2014 Hej Er der nogen der har erfaringer med tantra touch ? www.tantra-touch.dk Tantra touch er en sød og dejlig Pernille, der taler meget, rører dig blidt og bruger en del olie. Hun tilbyder - måske - lidt massage af lingam/ dilleren. Men intet omkring at komme, noget seksuelt eller andet. Kun berøring, blød massage og godt samvær. 1400 kr for knapt 2 timer er vel ok, når hun trods alt er topløs, men ikke vil røres ved. Slet ikke pengene værd. Det kan fås langt bedre for færre penge - selv i Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovebuen 21 Skrevet 31. Januar, 2014 Hvor... Så kom med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 31. Januar, 2014 Jeg synes det var sur røv. Blev smattet ind i olie, blev nusset og masseret og fik ståpik da hun gned brysterne på mig, men så blev harpen mopset da jeg spurgte til en sutter. Jeg tabte tålmodigheden og skred. Vimse Havde I ikke en samtale først, så I kunne have fået grænserne trukket op? Ikke at jeg er expert i tantra - men går det bl.a. ikke ud på at bevare og styrke den sexuelle energi. Jeg prøvede tantra-massage i Hamburg sidste år og her stod der i beskrivelsen at der ikke blev udvekslet sex, men da hun satte min hånd på sit lår, forstod jeg at det ikke skulle tages så alvorligt og jeg fik lov at gå på opdagelse, mens hun gav mig lingammassage Jeg tror det er vigtigt at lade massøren bestemme farten og give sig god tid, hvis man vil have fuld valuta for pengene - Lidt ligesom ved pirringsbondage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. Januar, 2014 Der står ihvertfald at modtageren ikke kan kræve noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 31. Januar, 2014 Der står ihvertfald at modtageren ikke kan kræve noget. Ja, det er jo det, der er jo ikke meget ved at give en gave, hvis den forlanges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. Januar, 2014 Ja, det er jo det, der er jo ikke meget ved at give en gave, hvis den forlanges Men om det menes 100% at intet sexuelt tilbydes, eller om man kan være heldig, det ved jeg ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus 7500 2 Skrevet 19. December, 2014 Hej Vimse. Jeg tror du er gået lidt gal i byen. Jeg har selv besøgt Tantra-Touch (Pernille tror jeg hun hed). Det er jo ikke et bodel eller sex klinik hun driver, det er jo massage og andre velvære behandlinger. Ikke at forveksle med div. thai massager med happy ending.. Det burde du nok have fanget i den indledende samtale ) Jeg kan i hvert fald anbefale hende. Det er IKKE sex eller erotik, men en inspirerende oplevelse Rasmus Jeg synes det var sur røv. Blev smattet ind i olie, blev nusset og masseret og fik ståpik da hun gned brysterne på mig, men så blev harpen mopset da jeg spurgte til en sutter. Jeg tabte tålmodigheden og skred. Vimse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus 7500 2 Skrevet 19. December, 2014 Hej. Jeg har prøvet tantra hos Pernille. I må ikke forveksle det med seksuelle ydelser eller anden erotik. Det er massage, inspirerende bestemt, men IKKE købesex ) Jeg ved ikke om priserne er rimlige, for jeg har kun prøvet ved hende (skal jeg prøve igen, bliver det også ved hende) mvh Rasmus Ja, jeg skraber både her og der - især bunden Hvad gør man ikke for en god tantra oplevelse. De er ikke nemme at finde, og hvis Frk. Touch byder på gourmet Tantra, er jeg bundskraber. Håber nogen i lokalområdet tager en prøvetur. Hendes priser er overordentligt rimelige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 20. December, 2014 Pernille er en sød og dejlig kvinde. Hun siger selv under samtalen, at der ikke gives seksuelle ydelser. Men er man til lækker nydelses massage, så prøv hende. Min liderlighed tager desværre over, derfor kommer jeg der ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sven37 1 Skrevet 12. Januar, 2015 Hej Er der nogen der har erfaringer med tantra touch ? www.tantra-touch.dk Har været hos Pernille et par gange, og kan kun erklære mig fuldt tilfreds. Dog ikke tilfredsstillet,men det havde jeg heller ikke ventet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vltj 12 Skrevet 12. Januar, 2015 (edited) Hejsa. Jeg besøgte Pernille i fredags og var meget spændt, da det var første gang med tantra. Det var en kæmpe oplevelse, men jeg ved sku ikke helt, om jeg skal prøve igen. Pernille er en meget sød og pæn kvinde, og i massagen manglede ikke noget. Men det blev gjort MEGET klar under samtalen, at det Intet havde med sex at gøre. Om jeg vil prøve igen ved jeg ikke helt, måske når der engang bliver tilbudt tantra med afslutning. Redigeret 12. Januar, 2015 af vltj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sven37 1 Skrevet 2. Februar, 2015 Pernille i Holstebro er da en sød pige. Jeg har besøgt hende to gange, og har været fuldt ud tilfreds. men ikke tilfredsstillet. Og prisen er da rimelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vicksblaa 11 Skrevet 2. Februar, 2015 Hej Guys. Hvad med hendes udseende? Er hun lækker. Tynd / tyk. Store eller små bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg