Hop til indhold

Jasmin PG

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Jasmin (https://70210026.dk/jasmin) og havde en virkelig god oplevelse. Hun møder op med et smil, og har det på hele tiden. Det betyder meget for mig. Sexen er absolut en gentagelse værd.

Så alt i alt,- det bør I unde jer selv. En ligetil GP, der er nærværende hele vejen igenne,

Redigeret af Hobie

Skrevet

Dejligt! Og så er det også værd at bemærke at danske piger med etniske rødder ( i dette tilfælde Egypten) ikke ligefrem myldrer ind i branchen, så tak, Jasmin, for at realisere vores  våde drømme igennem flere år.

Din udholdenhed/ det at du stadig er at træffe kunne andre piger, som hurtigt forsvinder efter et par uger/få måneder  i branchen lære af.

Skrevet

:x Hun er skøn 

Skrevet

Er hendes variant af superfransk den, der ikke er helt uden gummi, eller den ægte superfransk? 

• 6 months later...
Skrevet

Hvis du ikke har fundet ud af det endnu, finder du nok ikke ud af nogensinde. For det ser ud til, at hun er stoppet i branchen...

Skrevet
Namnamtk skrev, 1 time siden:

Hvis du ikke har fundet ud af det endnu, finder du nok ikke ud af nogensinde. For det ser ud til, at hun er stoppet i branchen...

Nu er hun en kvinde med privatliv, så mon ikke hun blot lige er travlt beskæftiget med et eller andet der gør hun ikke kan have vagter lige pt.

Skrevet
Arabersgr skrev, for 1 time siden:

Nu er hun en kvinde med privatliv, så mon ikke hun blot lige er travlt beskæftiget med et eller andet der gør hun ikke kan have vagter lige pt.

Du får ikke de mange point for at sige, at det er hensynet til privatlivet som nu vejer tungere end hensynet til arbejdet, som afholder hende fra arbejde. Hun havde jo også et privatliv før. Hun er taget af vagtplanen og af “piger”. Hun findes ikke engang under gæstepiger. 

Skrevet
Namnamtk skrev, for 7 timer siden:

Du får ikke de mange point for at sige, at det er hensynet til privatlivet som nu vejer tungere end hensynet til arbejdet, som afholder hende fra arbejde. Hun havde jo også et privatliv før. Hun er taget af vagtplanen og af “piger”. Hun findes ikke engang under gæstepiger. 

Kan hun evt. ha fundet et andet sted at arbejde fra?

Skrevet
Namnamtk skrev, for 1 time siden:

Please let me know, if you know:wub:

Jeg ved ingenting, tænker bare ikke det er nødvendigt at dømme hende ude, fordi hun ikke længere figurerer på en enkelt vagtliste ;) 

• 1 month later...
Skrevet

Så er hun tilbage! Hun er nu at finde under vagtplan :-) 

Var for hurtig, da jeg tidligere skrev, at hun ikke figurerede under "Piger". Hun var aldrig taget af. Undskyld for den misinformation.

God fornøjelse til jer (og mig) med hende!

Skrevet
Namnamtk skrev, for 1 time siden:

Så er hun tilbage! Hun er nu at finde under vagtplan :-)

En onsdag er jo ikke så meget..

Forhåbentlig hun får flere.. Hvad siger PG ?

Skrevet

Hun har også en vagt i starten af næste år, men ja, det er ikke så meget. Men lidt har også ret

Redigeret af Namnamtk

Skrevet

Der er piger, der stopper i branchen for aldrig at vende tilbage og piger, der stopper for så at vende tilbage endog år senere - der er der eksempler på på nogle af vagtplanerne derude lige p. t.

Man kan aldrig vide, om en pige er helt stoppet, med mindre man har fået det at vide - så håbet er ikke ude, selv om en pige forsvinder fra vagtplanen.

Hvis det betyder rigtig meget, kan det aldrig skade at ringe og spørge - det har jeg selv gjort i et par enkelte tilfælde, hvor jeg rigtig gerne ville se en bestemt pige igen.

Telefondamen er der for det sammes skyld - ydelse af telefonservice - og den sandhed, man får ud af telefondamen ved at spørge, er det tætteste, man kommer, på et sandt svar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.