Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Lizette Risgaard

Lizette Risgaard  

89 medlemmer har stemt

1. 1. Hvordan ville du reagere på tilnærmelser fra Lizette?

• Jeg gav hende gerne den helt store tur, hvis muligheden bød sig
      18
    • Hvis jeg fik lønforhøjelse, måtte hun pille alt det hun ville
      6
    • En fræk hånd mellem benene er altid velkommen
      17
    • Ahh hun er ikke lige min type, så ellers tak
      25
    • Føj, det ville være over mit lig.
      23

Recommended Posts

Hun har da nok gået over stregen, men at lave en underholdnings afstemning om hende:|

Syntes jeg ikke, jeg vil bifalde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Hun personificerer simpelt hen hele fagbevægelsens moralske reroute og dobbeltmoral.

Jeg brækker mig bare ved synet af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Tænk at Lizette har kæmpet  og knoklet i bevægelsen, der var meget alfahan domineret i Lizettes optur, gjort en fin karierre, for at ende med det brag…trist for hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bødlen skrev, for 12 minutter siden:

Tænk at Lizette har kæmpet  og knoklet i bevægelsen, der var meget alfahan domineret i Lizettes optur, gjort en fin karierre, for at ende med det brag…trist for hende..

Slettet, da det kunne opfattes som et politisk indspark - og det mås man ikke. 
Men læst Asger Aamunds blog om snigmord

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg får sq ikke en stiveret på når jeg ser og høre Lizette Risgaard :oops:

Men hende "Mette" der fællede Jon Stephensen, det er straks noget helt andet, hun må da gerne komme og banke på min dør :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bødlen skrev, for 1 time siden:

Trist for hende, måske. Men fuldt fortjent. At det har kunne stå på så længe, viser som sagt bare dobbeltmoralen, hykleriet og den moralske deroute af fagbevægelsen.

Og bare vent til der skal vælges ny formand...... der kommer ikke meget "solidaritet" over dét valg..... det bliver alene smalle særinteresser fra de enkelte forbund, der kommer til at afgøre det. Og derved beviser fagbevægelsen sin irrelevant. Bare vent og se.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Slettet, da det kunne opfattes som et politisk indspark - og det mås man ikke. 
Men læst Asger Aamunds blog om snigmord

Har læst den og ved ikke om det er konspiration, eller sandhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bødlen skrev, for 5 minutter siden:

Har læst den og ved ikke om det er konspiration, eller sandhed.

Han er ikke den eneste der har luftet den. 
selv om han er gammel og længe siden han har været aktiv, så har han stadig fingeren på pulsen og færdes i kredsene. 
Han tør kalde en spade for en spade. 
Jeg fik selv tanken da sagen begyndte at rulle: Det her, det er koordineret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

det er koordineret.

Gør en evt.koordinering af at få de begivheder frem, det mindre grimt/forkert at Lizette er en “gramsling” ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bødlen skrev, 1 time siden:

Gør en evt.koordinering af at få de begivheder frem, det mindre grimt/forkert at Lizette er en “gramsling” ;)

Nej ikke som sådan, men det er heller ikke kønt. 
Og jeg er nok så gammel en mand at jeg ikke rigtig kan se at en hånd på røven skulle være så upassende at man skal fyres fra et job man rent faktisk er dygtig til. Manden kan jo for fanden bare flytte hånden, eller sig selv. Den ville hun nok forstå. Jeg har da oplevet værre ting, og snakket hyggeligt videre med hende, efter at have fisket hendes hånd ud af mine bukser. Herregud da, kroppen er jo ikke noget tempel. Havde det været den lækre sekretær på 28, uden magt , hvad tror du så der var sket? 
Det blev kørt op fordi "nogen" ville af med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Nej ikke som sådan, men det er heller ikke kønt. 
Og jeg er nok så gammel en mand at jeg ikke rigtig kan se at en hånd på røven skulle være så upassende at man skal fyres fra et job man rent faktisk er dygtig til. Manden kan jo for fanden bare flytte hånden, eller sig selv. Den ville hun nok forstå. Jeg har da oplevet værre ting, og snakket hyggeligt videre med hende, efter at have fisket hendes hånd ud af mine bukser. Herregud da, kroppen er jo ikke noget tempel. Havde det været den lækre sekretær på 28, uden magt , hvad tror du så der var sket? 
Det blev kørt op fordi "nogen" ville af med hende. 

Tja I politik og beslægtede organisationer er det sådan at du har dine modstandere foran dig og dine fjender i ryggen, det ved alle der arbejde på det niveau, så hun burde forudse - hvis noget er okestreret - om noge må rage og andre ikke det bestemmer alene den der rages på. Jeg er også en ældre mand og kan huske de frigjorte 70ere - tiden er bare en anden. 
bh

Bødlen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 15 minutter siden:

Tja I politik og beslægtede organisationer er det sådan at du har dine modstandere foran dig og dine fjender i ryggen, det ved alle der arbejde på det niveau, så hun burde forudse - hvis noget er okestreret - om noge må rage og andre ikke det bestemmer alene den der rages på. Jeg er også en ældre mand og kan huske de frigjorte 70ere - tiden er bare en anden. 
bh

Bødlen 

Dine modstandere foran dig og dine fjender i ryggen.......det har du desværre ret i........og jeg......nej, skal ikke have skrevet mere.  

Men den erfaring er universel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Signor Cuoco skrev, for 10 minutter siden:

Dine modstandere foran dig og dine fjender i ryggen.......det har du desværre ret i........og jeg......nej, skal ikke have skrevet mere.  

Men den erfaring er universel.

Hokus pokus og i focus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er klamt, og den som oplever det upassende er den som ved det. Ikke om man kunne have gjort anderledes osv
Jeg har sagt nej til en chef, og hun hævnede sig med en fyringssag, som hun så tabte. -Det var ubehageligt og ikke så let at tage op med hende. : et nej er et nej, og ikke bare noget man kan være ligeglad med. Ikke alle har det lige let med at sige fra. Heller ikke mænd
hun har fortjent det, men det skulle have været  sket for mange år siden. Der er jo mange i årevis som har vidst det. Men nu er hun på andre måder gået over stregen, og så bruger man endelig dette til at fyre hende. Der er mange mænd som er røget i svinget af samme grund. På tide kvinder også bliver set på som krænkere når de er det

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Det mest interessante i denne "gramsesag" er det næsten totale fravær af af det sædvanlige "se mig" forargelseskor, af kvindelige politikere, partiformænd, formænd, forkvinder, forpersoner m.m., som SF formand Pia Olsen Dyhr, sagde under et interview, "jeg har da også hørt rygterne, men man skal jo ikke tro på alt " 
Hvis det havde været en mand, som havde gjort præcis det samme som Lizette, havde alle de ovennævnte jo stået i lange køer, for at udtrykke deres forargelse..... MeToo, kræver vist lidt ligestilling....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...