Hop til indhold
Iceman

Fast månedlig beløb for SB

Recommended Posts

Hej Gents 

overvejer at indgå en aftale med fast månedlig beløb med en SB hvor vi ses ca 4 gange om måneden. 
hvad tænker i sådan et beløb bør være på. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har har en fast SB hvor beløb altid var op til mig (eller andre ydelser da jeg er el-installatør)..

1.000 - 1.500 pr. gang (min faste SB var uden gummi og tid, kunne se film hos hende hvis jeg havde lyst og tid)..

Så 4.000-6.000 ville være mit bud.. men igen det afhænger af forholdet vil jeg mene..

Jeg ser også “ok” ud og gør en stor glæde ud af at tilfredsstille pigen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer an på meget. Hvor længe er besøgende, og hvad kræver det af klargøring og oprydning for GP.

Jeg havde på et tidspunkt en fast aftale med en GP 8 gange om måneden. Besøgende var på cirka 2 timer (i stedet for hendes sædvanlige 1 time), og det var med det hele (anal, gfe m.m). Det betalte jeg 12.000 kr. for, det var alle pengene værd ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at læse, at det har fungeret for nogen af jer

Men vil sige, at du virkelig skal kende kvinden for at lave sådan en aftale

For ikke så rart hvis du sidst på mdr. så kun får for "25 øre" li med  næsten ingen tid eller helt bliver brandt af :wacko:

Håber det lykkes for dig... Og Husk, at lyt til din mavefornemmelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også sige, at den type aftaler virker hvis tilliden er i top. Det ville være rigtig ærgerligt hvis hun pludselig aflyste hveranden gang - efter du havde overført. 
Men er tilliden i top, så kan i jo gøre som det passer jer ;)

jeg har før haft en relation med en SD, hvor jeg kunne handle på nemlig.com, han havde altså tillid til at jeg ikke gik helt amok i dagligvarer :lol: desuden havde han altid en gave med, fordi han vidste at den slags gør mig glad. 

I er de eneste der kan give en fair pris, I er nemlig de eneste der kender dybden i jeres relation. Bruger i kun en time sammen hver gang, eller overnatter I på hotel, med middag, champagne osv…. Der er mange ting der kan have betydning for, hvad du ønsker at forkæle hende med… ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er yderst sjældent det duer. Jeg så en i 1,5 år, hvor vi aftalte at ses 3 gange i måneden, der er jo en uge hvor der ikke bolles, , for et beløb hun så fik i rater. men altid 6k i måneden
'Andre har jeg haft anderledes aftaler med, f eks mødes de første 3 gange i måneden , til et beløb. og måske sidst på måneden hvis hun manglede penge så til ca det halve en hurtig omgang. Men det blev det nu aldrig ) altså hurtigt. hende så jeg med pause et år hvor hun havde kæreste i 2.5 år og vi har bolle tover 100 gange og jeg støtter hende nu og da med smålån, som hun faktisk betaler tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig ville det ikke fungere - jeg ville føle mig bundet - derimod har jeg en fast aftale med én som får fast pris, uanset om det er hos ham eller mig og om vi en bruger 30 eller 60 min. Ofte knalder vi en halv times tid også snakker han som et vandfald, men det er skide hyggeligt. Har enda besøgt ham, hvor hans to små børn lå i soveværelset så vi måtte tage stuen, det kalder jeg satme tillid :ph34r::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tænker jeg kommer an på relationen
I mit tilfælde gik det godt langt hen ad vejen. Intet tidspres, altid 1500,- uanset hvor lang eller kort tid vi var sammen. 2-3 gange om måneden, hvor 3 var sjældent. Det hændte også, at jeg overførte et klat penge i ny og næ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gråskæg42 skrev, for 4 timer siden:

Det tænker jeg kommer an på relationen
I mit tilfælde gik det godt langt hen ad vejen. Intet tidspres, altid 1500,- uanset hvor lang eller kort tid vi var sammen. 2-3 gange om måneden, hvor 3 var sjældent. Det hændte også, at jeg overførte et klat penge i ny og næ.

Er lidt usikker på, om du mener 1500 kr. pr. gang (i så fald er der jo ikke tale om et fast månedligt beløb, men beløb pr. gang), eller om det er 1500 pr. måned, hvor der så mødes to-tre gange. Hvis det sidste er tilfældet, er det bestemt billigt sluppet for to-tre besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så en i ca 2.5 år. Efter et stykke tid, sagde jeg hun havde ca 5000 som hun selv kunne råde over, hvordan hun fik. På den måde at hun fik ca 1500 hver gang vi mødtes , og når vi var kommet op på f eks 4500 , kunne hun selv sige ok til at mødes en gang mere den måned men så til 500 . Det gik fint. Hun ville gerne mødes hver uge, så hun fik 1200 og så sendte jeg lidt hvis hun var i byen med veninderne, på mobil pay, tl mad eller andet hun ville. Det gik fint nok. Vi ses ikke men hun låner nogle gange sidst på måneden, men få får jeg dem igen. Eller vi ses en sjælden gang hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...