Hop til indhold

Nu må det stoppe - smålighed

Featured Replies

Skrevet

Jeg må lige ud med det her, da jeg syntes det har taget overhånd. 
Jeg har fået en advarsel, overlever jeg nok, men fordi en bruger han anmeldt mit indlæg, et indlæg hvor jeg skriver at “Måske dette hører til under generelt og ikke under efterlysning. 
Det er sgu en sørgelig verden, hvis der ikke skal mere til. 

Redigeret af AlfaN

Skrevet

Helt enig!

Skrevet

Dette hører måske til i Generelt og ikke i Hyggesnak!

;):D 

Skrevet
  • Author
yrghh skrev, for 37 minutter siden:

Dette hører måske til i Generelt og ikke i Hyggesnak!

;):D 

Jeg burde anmelde din kommentar B)

Generel debat

Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til.

Skrevet
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Jeg har fået en advarsel, overlever jeg nok, men fordi en bruger han anmeldt mit indlæg, et indlæg hvor jeg skriver at “Måske dette hører til under generelt og ikke under efterlysning. 

Fuldstændig enig, der var en anden der havde et lign. indlæg, der er nogle der ikke kan styre det!

Skrevet

Jeg føler mig også krænket. Jeg er krænket over, at der er en som har anmeldt dit opslag :P:razz::mrgreen:

Redigeret af SødfyrJylland

Skrevet

Nu er jeg hverken admin eller mod, men umiddelbart ville jeg mene, at en påtale med en kommentar som "anmeld tråden i stedet for at kommentere det du mener er forkert, åbent som en kommentar", ville have stået mere mål med forseelsen, end en direkte advarsel - men det er ikke vores hus (forum), så vi må bare rette ind og sige javel :)

Skrevet
AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Helt enig !

Skrevet

Enig, har bedt om sletning af min profil igen bl.a. pga det(efter at have oprettet den for få dage siden).

Gider ikke at være et sted hvor jeg skal irettesættes for de mindste ting - havde jeg det ønske, var jeg blevet gift.

Skrevet
  • Author
Landsbytossen skrev, for 2 timer siden:

Nu er jeg hverken admin eller mod, men umiddelbart ville jeg mene, at en påtale med en kommentar som "anmeld tråden i stedet for at kommentere det du mener er forkert, åbent som en kommentar", ville have stået mere mål med forseelsen, end en direkte advarsel - men det er ikke vores hus (forum), så vi må bare rette ind og sige javel :)

Jeg er enig. Mener dog også at trådstartere nogle gange lærer mere af en høflig besked om at tråd er forkert placeret. 

Skrevet
AlfaN skrev, den 3.5.2023 at 13:59:

Jeg fik en karantæne på 3 mdr for cirka det samme. I det pågældende indlæg skrev jeg endda samtidig noget der var "on topic" for tråden.

Det lader til at en eller flere mods kører en "anti-netbetjent"-linje. Dvs alle kommentarer om at noget er uden for emnet/forummet tæller lige så negativt eller værre end de egentlige afsporinger eller misforståede trådstarter.

Det er som det er, men midlet fremmer ikke målet, for andre lærer ikke noget af min straf. Så det er en idiotisk fremgangsmåde, som den praktiseres.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.