Hop til indhold
Guest Maleren86

Pim Thai massage, Middelfart, snydt

Recommended Posts

Guest Maleren86

Har en gang tidligere været forbi hvor jeg fik en middelmådig behandling, til prisen.
Jeg gav dem en chance mere, da jeg var på landevejen og skulle der forbi.

Blev vel taget imod af en 50+ thai dame,  kl præcis 14:15

Jeg bestilte 1 times alm. massage.

Efter 10 minutter foreslog hun 4-hånds massage, da hendes kollega alligevel var ledig, så det tog jeg imod. Det skulle koste 800 kr eller 1200 med hj.

Jeg var ok med de 800 kr og hun hentede så sin kollega.
De gik i gang og det var ret luksus sådan et blive behandlet af 2 på en gang.
Efter 5 minutter foreslog den nytilkomne så HJ for 1000 kr - og det nikkede jeg så desværre ja til.

Så skal jeg love for der blev sagt "vend om" hurtigt og i løbet af 2 minutter, så var det overstået!...
Så forlod den ene pige rummet og 2 minutter senere sagde den anden "Slut!"

Kl var 14:58 og jeg stod ved min bil kl 15:01...
Her kunne jeg selvfølgelig bare have klaget min nød, men der er ikke meget ved at ligge og få massage af en som ikke rigtigt gider, de sidste 15 minutter.
Desuden mener jeg også det er deres opgave at holde styr på at levere det der er aftalt og dermed gøre deres kunde tilfreds.

I stedet for brok på stedet skriver jeg her - og kombinerer det med ikke at komme igen.

Der er heldigvis andre steder, hvor man får god massage og tiden overholdes.

https://pim-thaimassage-thai-massage-therapist.business.site/

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været det 2 gange -og jeg griner endnu -specielt når jeg læser det du skriver. Og kan se jeg nok har været heldig... Jeg har dog kun været hos den ene -og hun er omkring de 60+ Jeg kom der kun for massage -men blev forført til sex -på en uimodståelig måde -hun havde sådan et begær efter sex med mig -først gang -kom jeg lige fra et andet sted uden massage -men hun var ligeglad da jeg sagde det direkte -og fik mig til at strutte af begejstring (kunne dog ikke komme, som hun) -det var så sjovt og frækt på samme tid. Massagen var middelmådig som du skriver -men kemien/humøret var højt.  Jeg ved helle ikke om jeg tør komme igen...

(begge gange havde jeg bestilt 1 times massage -og det passede meget godt med tiden)

https://annoncelight.dk/showad/229195

Redigeret af Møffe
glemte noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...