Hop til indhold
Gæst

Madame Helene: Blid, kinky fuldpakke (sounds, græsk m.m.)

Recommended Posts

Gæst

Hermed en anmeldelse af en super lækker og spændende oplevelse hos Madame Helene, som mest er kendt for de mere hardcore fornøjelser, men som bestemt også kan levere - og modtage - inden for de blide former. Besøget fandt sted i slutningen af november i år.

Kontakten med Madame Helene (MH) blev indledt pr. SMS og fulgt op af en afklarende telefonsamtale, hvor MH gerne ville vide, hvilken leg, jeg ønskede at lege, så hun kunne forberede sig. Da mine ønsker bl.a. var græsk og sounds, var forberedelse ganske relevant.

Vel ankommet til den oplyste adresse skulle jeg ringe til MH for at få den eksakte adresse at vide - denne lå et par husnumre længere nede ad gaden. MH guidede mig ind i baggården og videre ind i den rigtig trappeopgang.

MH modtog mig i 'civil', hvilket overraskede noget og lagde en dæmper på den tænding, det som regel giver, at blive modtaget af en glædespige i sit frække outfit. Forklaringen var, at civilister i naboejendommen kunne kigge ind gennem vinduerne til den 'almindelige' stue, hvor MH opholder sig, når hun ikke betjener sine gæster. Fair nok.

Af med sko og overtøj. Derefter en 5-10 minutters samtale om, hvad jeg ønskede. Super godt! Menuen blev aftalt som følger: Fransk, dansk, gensidig græsk, sounds og afslutning med svensk, mens sounds'en var installeret. Det græske til mig ønskede jeg udført med en særlig dildo, som består af en række kugler; den første mindst, den sidste størst. Sådan en havde MH selvfølgelig!

Derefter et obligatorisk bad til mig. MH udleverede en tube af et eller andet, som jeg skulle sprøjte op bagi for at få evt. snask ud. Virkede let og smertefrit.

Efter badet gik jeg ind i lege-rummet og ventede. Kort efter kom MH ind i et af sine super frække outfits. WAAAU, hun så lækker ud; lækker som i lækker kvinde i al almindelighed, men også som i lækker domina - udstrålede autoritet.

Blev venligt men bestemt beordret ned at ligge på ryggen på en stooor gummibetrukket madras, der lå på gulvet. Og så gik legen igang.

MH startede med lidt svensk og satte derefter gummi på - en anelse for tidligt, synes jeg nok. Men det franske, der fulgte efter, var så lækkert - vådt, dybt og sugende - at lillemand hurtigt blev kampklar. Snart smuttede en, så to fingre op bagi, og da der var blevet god plads til dem, røg dildo-sjoveren op. Frækt!

"Jeg kan faktisk godt li' at få slikket fisse. Har du lyst til det" - om jeg havde! Og MH smagte skønt i 69'eren med hende på toppen - og stadig sjoveren bagi.

Efter nogen tid i 69'eren vendte MH sig, satte sig overskrævs på mig og gled langsomt ned over min pik. Red mig skøøønt nogen tid. Lækker, lækker stram mis. Derefter om i doggy, så jeg kunne mærke hendes bagerste hul, der var endnu mere stramt og lækkert. MH stønnede svagt og nydende, men meget 'værdigt og stolt' - hun er jo domina!

Herefter var det tid til det absolut mest kinky element i legen; sounds'en. Først en lille - gætter på 3-4 mm i diameter. MH måtte arbejde noget for at få den ned, men til sidst lykkedes det - og uden nævneværdige smerter. Derefter én, som nok var 6 mm i diameter. Den gled hurtigere ned, ligeledes uden smerter. Mens MH førte dem ned, spillede hun lækkert på min pik.

Da den store sound var nået i bund, tog MH mere fat med spilleriet. DAMN, det var godt! En helt speciel følelse, når pikken både klemmes udefra og indefra. Og et suuuper frækt syn; en kanon lækker, domina, som udstråler autoritet og som kan sit kram - og så den dér stang nede i pikken!

Efter vel 3-5 minutters svensk med sounds'en i pikken begyndte jeg at se sol, måne og stjerner, og jeg fik vel nok en af mit livs top fem orgasmer. Stønnede "jeg kommer, jeg kommer" og troede så, at MH ville hive sounds'en ud, så jeg kunne sprøjte. Men nej, hun lod den blive i, så jeg kom med vægten af denne som modtryk - og det gjorde sgu' avs! Ikke vildt avs, men unødvendigt ubehageligt avs (jeg tænder ikke på smerte, så det var ikke smerte, jeg søgte hos MH). Næste gang, jeg skal besøge MH og lege med sounds, så vil jeg bede hende om at hive sounds'en ud, når jeg kommer. Tre fire sekunder efter, var kommet, hev HM sounds'en ud, og spermen bare væltede ud i linde strømme.

Herefter endnu et bad med selskab af MH - dog ikke intimt - og en afsluttende hyggesnak om vind og vejr, og om mit forrige besøg hos hende for 13 år siden. Næste besøge falder HELT sikkert tidligere end om 13 år!!

De bedste anbefalinger af Madame Helene herfra!!

/ Hedonisten.

Mere info om Madame Helene på www.madame-helene.dk

Redigeret af Hedonisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...