Hop til indhold

Recommended Posts

Har netop haft fornøjelsen af at besøge Carla i Rødekro.

Der var kø uden for hendes dør da jeg kom, da der var en opportunistisk mand der prøvede lykken uden at lave en aftale. Han blev pænt bedt om at sende en SMS og i stedet blev jeg lukket ind. Lidt akavet :D Men ellers dejlig diskret placeret indgang.
Indenfor blev jeg mødt af en smuk og charmerende pige der var vældig snaksagelig og god til engelsk.
billederne/videoen på hendes profil giver hende ikke helt den credit hun fortjener.
Carla er en høj normal bygget pige med pæne naturlige bryster og en dejlig røv.
Jeg blev ledt hen til en stor stue med pæn og nydelig indretning plus en dobbeltseng. Og herefter begyndte det sjove. Hun ved bestemt hvad hun laver og giver et fantastisk blow og er ikke bange for at man leger med hende i hverken det ene eller andet hul.
Hvis i er i nærheden er hun bestemt et besøg værd

https://annoncelight.dk/showad/370579

Del dette indlæg


Link til indlæg

Excuse me for writing in English but I'm not good at Danish, I want to say about this woman she is wow in every way, the best and most beautiful sex experience in a long time, she definitely beats most women on  that I met.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thechosenone

Nogen der ved hvornår hun kommer tilbage til Rødekro?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...