Hfyr 170 Skrevet 3. Maj, 2023 Hej. Måske er det ikke det rigtige forum, men jeg giver det lige et skud. Vi har købt en stor strapon, som jeg skal bruge på hende. Men hvor pokker gør man af sin egen p** mens man har seletøj/trusse på ? (Den skal ikke moses ind i det andet hul imens. Eller i hvertfald ikke hver gang) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 3. Maj, 2023 Jeg synes at have set eksempler på at der bruges et pikbur når det er manden der skal være iført strapon. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lina_bbw 175 Skrevet 3. Maj, 2023 Du kan få cock sleves/hollow strapon - hvor din pik kan være inde i legetøjet imens Ellers så kan jeg kun sige, at vi herhjemme har erfaring med, at hvis man er lidt gelinde kan den godt kan være over pikken (mod skambenet) imens. Håber i finder ud af det, og tillykke med jeres nyindkøbte soveværelses gadget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 3. Maj, 2023 Lina_bbw skrev, for 1 time siden: Du kan få cock sleves/hollow strapon - hvor din pik kan være inde i legetøjet imens Ellers så kan jeg kun sige, at vi herhjemme har erfaring med, at hvis man er lidt gelinde kan den godt kan være over pikken (mod skambenet) imens. Håber i finder ud af det, og tillykke med jeres nyindkøbte soveværelses gadget Tak Line. Vi har købt en kingcock, da det er det mærke vi har bedst erfaring med. Men de strapon så de har er alle meget store +5.5cm. Den størrelse leger vi også med, men vil gerne starte med noget lidt mindre. Tanken var også at den skal placeres på skambenet. Men da selen er en gstrengs lign trusse, så er jeg nervøs for om der kommer noget i klemme..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg