Hop til indhold
BareMig123

Ang. Vanessa i Odense.. Fake Pics!

Recommended Posts

Nå, min første tråd herinde. 
 

jeg havde valgt at besøge en Meget storvarmet Vanessa der både har annonce på AL samt ES, hvor billederne oven i købet var verificeret. 
hun tilbyder en Silver Package samt en Gold.
Jeg kan ikke sige så meget andet end det er bare ikke hende. 
kvinden der åbner døren er en der tidligere har haft annoncer på diverse platform, lille buttet og pink farvet hård. 
det var vist bare det. Ville ønske det ville have været en sjovere deling, 

jeg må vist lede videre efter de store bryster et andet sted - skal vist bare have mod til ig

Del dette indlæg


Link til indlæg
BareMig123 skrev, den 2.5.2023 at 20:29:

Nå, min første tråd herinde. 
 

jeg havde valgt at besøge en Meget storvarmet Vanessa der både har annonce på AL samt ES, hvor billederne oven i købet var verificeret. 
hun tilbyder en Silver Package samt en Gold.
Jeg kan ikke sige så meget andet end det er bare ikke hende. 
kvinden der åbner døren er en der tidligere har haft annoncer på diverse platform, lille buttet og pink farvet hård. 
det var vist bare det. Ville ønske det ville have været en sjovere deling, 

jeg må vist lede videre efter de store bryster et andet sted - skal vist bare have mod til ig

Jamen synd for dig, for hun sexer ellers rigtig godt skulle jeg hilse og sige ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 4.5.2023 at 08:17:

Jamen synd for dig, for hun sexer ellers rigtig godt skulle jeg hilse og sige ;-) 

En rask ridetur med Vanessa, med hendes patter om ørerne er faktisk ret godt.

Jeg nød det virkelig, og jeg skal gerne tage en tur mere, men jeg tror hun er flyttet videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med al respekt for hvad vi hver især kan lide, så lyder det som om på de feedback jeg læser her, der må være en anden hun arbejder sammen med, og hun ville sende en kollega efter mig..

hver mand sig smag.. kan uanset ikke finde på at gå tilbage, efter en slem skuffelse. Tab eller ej..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...