BareMig123 8 Skrevet 2. Maj, 2023 Nå, min første tråd herinde. jeg havde valgt at besøge en Meget storvarmet Vanessa der både har annonce på AL samt ES, hvor billederne oven i købet var verificeret. hun tilbyder en Silver Package samt en Gold. Jeg kan ikke sige så meget andet end det er bare ikke hende. kvinden der åbner døren er en der tidligere har haft annoncer på diverse platform, lille buttet og pink farvet hård. det var vist bare det. Ville ønske det ville have været en sjovere deling, jeg må vist lede videre efter de store bryster et andet sted - skal vist bare have mod til ig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 4. Maj, 2023 BareMig123 skrev, den 2.5.2023 at 20:29: Nå, min første tråd herinde. jeg havde valgt at besøge en Meget storvarmet Vanessa der både har annonce på AL samt ES, hvor billederne oven i købet var verificeret. hun tilbyder en Silver Package samt en Gold. Jeg kan ikke sige så meget andet end det er bare ikke hende. kvinden der åbner døren er en der tidligere har haft annoncer på diverse platform, lille buttet og pink farvet hård. det var vist bare det. Ville ønske det ville have været en sjovere deling, jeg må vist lede videre efter de store bryster et andet sted - skal vist bare have mod til ig Jamen synd for dig, for hun sexer ellers rigtig godt skulle jeg hilse og sige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eje 106 Skrevet 7. Maj, 2023 Big3lover skrev, den 4.5.2023 at 08:17: Jamen synd for dig, for hun sexer ellers rigtig godt skulle jeg hilse og sige En rask ridetur med Vanessa, med hendes patter om ørerne er faktisk ret godt. Jeg nød det virkelig, og jeg skal gerne tage en tur mere, men jeg tror hun er flyttet videre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BareMig123 8 Skrevet 7. Maj, 2023 Med al respekt for hvad vi hver især kan lide, så lyder det som om på de feedback jeg læser her, der må være en anden hun arbejder sammen med, og hun ville sende en kollega efter mig.. hver mand sig smag.. kan uanset ikke finde på at gå tilbage, efter en slem skuffelse. Tab eller ej.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg