Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Længe siden jeg besøgte Anna, så smuttede  forbi i weekenden,

men må da sige at de har skruet op for priserne,

hun ville ha 1300 for en halv time!! det er jo forrykt, det kommer man jo ikke engang af med hos danske top GP'ere

så gik igen

Jeg ved ikke om det er de gode anmeldelser de er skyld i at de tror de kan gå på vandet,

men der er alt for mange andre gode steder hvor du får top massage til væsentlig mere fair priser

Jeg kommer der aldrig mere 

https://annoncelight.dk/showad/369361

Skrevet

Øv.. 

Havde hende ellers i tankerne. Men det er for meget for halv time. Før jul var det 1200 for en time. 

Skrevet
Hyggeonkel skrev, for 2 timer siden:

hun ville ha 1300 for en halv time!! det er jo forrykt, det kommer man jo ikke engang af med hos danske top GP'ere

så gik igen

Jeg ved ikke om det er de gode anmeldelser de er skyld i at de tror de kan gå på vandet,

men der er alt for mange andre gode steder hvor du får top massage til væsentlig mere fair priser

Prisen er måske så høj, fordi du vil bruge den Diskrete Bagindgang :lol:

Skrevet

Der må være noget du helt har misforstået. Prisen for 30 min med Anna er 800.

Skrevet

Besøgte selv Anna i sidste uge, der var prisen som altid 30min 800kr 1 time 1200. Nappede 1 time som jeg plejer

Skrevet

Jeg gav 1600 for 90 minutter i sidste uge. Fair pris og god behandling, så jeg tror også der er svipset noget i kommunikation.

Skrevet
Hyggeonkel skrev, den 2.5.2023 at 20:18:

så gik igen

Prøv og spørg på en sms om prisen på henholdsvis 30 min og 60 min for de ydelser du ønsker, så er jeg ret sikker på du vil få priser oplyst der svarer til det andre oplyser i denne tråd.
Du har besøgt Anna før så du ved , at hun leverer "varen" hver gang, lad ikke en misforståelse afskære dig fra Anna's dejlige selskab.

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen af Anna for et par uger siden og det er helt korrekt at prisen er 800kr for 30 min, 1000kr for 45 min og 1200kr for en time.

Jeg snuppede 1 time og fik den helt store tur, dog blev det kun til en finger i "den diskrete bagingang"!  ;)

Hun er super sød og dejlig - hun tilbød endda at give mig tøj på (ink strømper) efter seancen.

Jeg vender klart tilbage.

Skrevet

så gik igen

Er hun i Århus nu? Synes ikke jeg kan finde hende i vejle

Skrevet

Prøv at trykke på linket så står der hun er i Vejle 

Skrevet
Alsmand skrev, for 13 timer siden:

Prøv at trykke på linket så står der hun er i Vejle 

Det er rigtigt men det er fra den 3/5

Skrevet

Jeg vil sige prøv at skrive eller ring og spørge om hun er i Vejle , kan også være hun lige holder fri et par dage 

Skrevet

så gik igen

Jeg var forbi for 3 uger siden. 
fik en time for 1500 kr. og det var med Anal.  
så det lyder sgu mærkeligt. 

Redigeret af Kakki

• 4 weeks later...
Skrevet

Besøgte Anna forleden, til de normale priser. Massagen nåede vi ikke. Men derimod både bad før og efter, sammen. Hun kan sku noget den kvinde. Hun er 100 % på alle 45 minutter, og jo flere gange jeg har været sammen med hende, jo bedre bliver det. Denne gang fandt jeg et par ekstra knapper at trykke på, så glidemiddel aldrig kom i spil. Hold da, hvor kan hun blive liderlig og våd som bare pokker, og hendes klynken måtte kunne høres helt ude på gaden…

• 3 weeks later...
Skrevet

Må også lige give Anna et heads-up. Jeg har besøgt hende før, også til gode oplevelser, men den i går slog de tidligere.

Hun er simpelthen så godt skruet sammen - glad og smilende, små fine ÆGTE bryster, og kroppen er spot on i mine øjne. Havde bestilt 45 min med anal. Hun mente vi skulle springe massagen over, og gå direkte til den sjove del. Så et rigtig godt, og dybt, blow. Så måtte jeg gøre gengæld, og efter noget tid var der høje lyde og krampetrækninger. Sex i flere stillinger, og da jeg gerne ville have hende på ovenpå, forsøgte hun at lirke den ind ad bagdøren. Hun forsøgte virkelig, men kunne se det ikke var en fornøjelse for hende, så jeg afbrød.

Efternoget tid gik hun på knæ, og med endnu et godt blow, tømte jeg i munden på hende. Fik tilbudt vand, og mens jeg drak det foreslog hun at hun lige ville give lidt mere blow. “Ja, gør du bare det, men der sker ikke mere”…. Men minsandten om hun ikke efter 5 min med dybt, dybt blow og lidt fingerfærdighed fik mig til at skyde igen. Det er virkelig lang tid siden det er sket, så jeg sagde pænt tak.

Til slut et fælles bad, og på gensyn. Hun nævnte at der ikke var for meget at lave fordi det er så varmt. Men hun får min uforbeholdne anbefaling hvis man er til en seriøs omgang med en flot og rigtig sød pige.

Hun er ihvertfald røget direkte på min top-10 over gode oplevelser.

God sommer - AK69

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.