Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n9621/3223/real-brazilian-model

Hellen Aguilera er hendes navn og GFE is what she delivers!! :D

Jeg har besøgt den ekstreme lækker pige i dag. Og holdda op en tur jeg fik! Fuck hun er spitz fine. Nøj en krop, en super personlighede og særdeles god til engelsk. Billeder er hende, eller virkelige passer 100% med billeder.
Ja hvad skal sige hun har givet mig en af det bedste omgang sex jeg har havde.
GFE med stort. Hun kysser godt, hun sutter bedre og kan hun kneppe? Det tror jeg nok hun kan.

Suttning uden, 69, Ridning, missionær, lidt slikning fra mig, igen missionær, lidt bagfra i saksestilling, så tilbage til 69 hvor hun tog fint min ladning. Så lidt small talk.
Vi begge blev meget varm under seancen.

Jeg er helt sikkert hun er glad for hvad hun laver! Der er der ingen tvivl om når hun levere så god en omgang.

Skal jeg besøg hende igen? I vel kender svaret på forhånd!

i kommer bare med jeres spørgsmål, jeg fortæller gerne mere!

S

Skrevet

Enig. Tak for anmeldelsen.,

Jeg må se at få besøgt hende, for jeg har en gave til Hellen, som jeg lovede at tage med hjem fra Italien...:) Men det er et halvt år siden, så måske har hun glemt det?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

Enig. Tak for anmeldelsen.,

Jeg må se at få besøgt hende, for jeg har en gave til Hellen, som jeg lovede at tage med hjem fra Italien...:) Men det er et halvt år siden, så måske har hun glemt det?

Må vi andre spørge hvad du har købt som gave? :rolleyes:

Skrevet

Jeg er helt enig. Hun er fantastisk. Har besøgt hende 3 gange, og hver gang har bare været bedre og bedre.

Måske den bedste røv jeg nogensinde har set. Fast, men rund og fyldig. Et syn for guder i en doggy! Og så er hun bare skidesød.

Til dem, der synes priserne er i den høje ende... husk at meget af det, man normalt betaler ekstra for er inkluderet: øko blow, CIM eller COB (man kan se alle ydelserne på hendes hjemmeside). Desuden er lejligheden hun bor i langt over standarden for de klamme kældre man ellers får besøgt. Så i min optik er hun faktisk et fund for pengene!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.