Hop til indhold

Snapchat

Featured Replies

Skrevet

Hvad er jeres erfaringer mht snapchat? 

Jeg er efter flere års pause tilbage i gamet, og ønsker at begynde at sælge/tilbyde billeder og videoer. 

Men er det fortsat snapchat eller er man gået over til andre platforme til dette ❤️

Jeg håber meget på jeres tilbagemelding, så jeg kan komme igang med at tilbyde lækre saftige billeder og videoer igen 

Knus 

Skrevet

Det nye er at pigerne sender mig ting, kvit og frit B)

Snap virker desværre meget useriøst på mig, der er virkelig langt imellem de seriøse. 

Skrevet
astrid skrev, for 8 minutter siden:

Hvad er jeres erfaringer mht snapchat? 

Jeg er efter flere års pause tilbage i gamet, og ønsker at begynde at sælge/tilbyde billeder og videoer. 

Men er det fortsat snapchat eller er man gået over til andre platforme til dette ❤️

Jeg håber meget på jeres tilbagemelding, så jeg kan komme igang med at tilbyde lækre saftige billeder og videoer igen 

Knus 

Snapchat er fint... Mellem venner og bekendt.. xvideos.com har alt det du kan tilbyde helt gratis.  Men håber der er nogen potentielle kunder til dig derude.

Skrevet

Jeg kan godt lide tanken om noget frækt over snap, problemet er bare alle de useriøse. 

Skrevet

Jeg har en snap til booking, modtager ofte forespørgsler på andet via snap - men siger nej, da jeg ikke helt ved hvordan det skulle fungere… så spændene tråd:wub: håber der kommer nogle intresante bud

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 13 timer siden:

Jeg har en snap til booking, modtager ofte forespørgsler på andet via snap - men siger nej, da jeg ikke helt ved hvordan det skulle fungere… så spændene tråd:wub: håber der kommer nogle intresante bud

Kedeligt B)

Skrevet
AlfaN skrev, for 7 timer siden:

Kedeligt B)

Kunne være jeg fik inspiration i tråden til lidt snap-lir :ph34r:;)

Skrevet

Har ikke snapchat, men skal du sælge billeder er det vel Onlyfans?

Skrevet

princippet er vel okay men den overvejende store mængde af fakes går det lidt til et ubrugeligt medie desværre

Skrevet
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

Kunne være jeg fik inspiration i tråden til lidt snap-lir :ph34r:;)

Du siger hvis du vil teste det af B)

Skrevet
AlfaN skrev, for 10 minutter siden:

Du siger hvis du vil teste det af B)

Jeg ved ikke hvordan det skulle fungere:ph34r: Med anonym betaling etc. Håber der kommer tips i tråden:P Når det er, kommer der nok en story op

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.