Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er næsten lige kommet hjem efter et besøg hos denne unge pige 

https://annoncelight.dk/showad/370522

altså pigen er sød, men ny i faget. Det kan der ikke være tvivl om.

Jeg ankommer til stedet, meget centralt i Aalborg og denne unge pige står i døren. På ind på værelset, møder jeg lige de 2 andre kvinder der bor i lejligheden - havde heldigvis valgt den rette af de 3 :biggrin:

Problemet for mig ligger mest i at pigen ikke forstår noget engelsk, så det er ikke hende jeg har skrevet med :blink: Trods det, får vi aftalt gennem Google translate hvad der skal ske. Fik faktisk ikke spurgt til blow, som hun ellers tilbød både super og mega - champen stod klar ret hurtigt og så spurgte hun om det skulle være med eller uden kondom :blink: Tog det med fordi vi havde aftalt hun skulle have den analt, hvilket efter lidt tid fik hun også hele champen ind B) Hun lød til at nød det, men efter lidt tid måtte hun stoppe pga hun var ny i det og det gjorde lidt ondt. 
Tilbage var der kun at tage hende på alm vis, hvilket det så ud til hun nød også. Sidst fik jeg spurgt om, jeg måtte komme hende i munden - nej var svaret. Selvom jeg betalte for det, ikke ville gøre noget ud af det ifht hun var så ny. Så alt i alt

Pigen 6/10 sød, men ja. Alt for ny til min smag.

Sexen 6/10 god, men har prøvet bedre. Det er svært når sprog barrieren er der.

Stedet 4/10 en lejlighed centralt i Aalborg, men ret mange mennesker. Træls at stå og kigge, fordi man skal ringe på og vente på at blive lukket ind :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...