Hop til indhold

Spermpigen - træls aflysning

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde idag en aftale med Spermpigen (https://annoncelight.dk/showad/351108)

Jeg ankommer til det anviste sted til den anviste tid, og sender som aftalt en SMS om at jeg er der.

Der går så 25 minutter inden jeg får en SMS om at hun er klar "lige straks". Efter yderligere 15 minutters ventetid får jeg så en ny SMS, om at hun er nødt til at aflyse, og i stedet vil give en rabat ved mit næste besøg. Så efter at have holdt i alt 40 minutter på gaden, må jeg vende bilen og køre hjem igen. 

Det er desværre ikke første gang hun aflyser med kort varsel. Jeg fik en begrundelse for hendes aflysning (som jeg ikke vil gå i detaljer med her), men hun brugte præcist samme begrundelse som sidste gang, så troværdigheden er ikke så stor i mine øjne.

Så noget "næste besøg" bliver det ikke til fra min side. Det virker simpelthen for useriøst for mig.

Skrevet

Så sparede du de penge. Jeg har været ved hende engang og det kan bestemt ikke anbefales. Hun er sød nok, men forsøger at snyde med tiden (hvilket jeg lader dem der prøver gøre og blot undlader at komme igen) derudover var det et decideret inkompetent bj. Stedet var også mørkt og uinbydende. Men dog diskret. Kommer ikke igen 

Skrevet

Jeg har også oplevet at skulle vente ret længe men kom dog i det mindste til. Når det så er sagt, så sluger hun ikke ved bj som man betaler for - har taget hende i et par gange nu at det ryger ud i vådservietten når hun “tørre” munden bagefter. Hvilket er fair nok men for mig er en del af nydelsen af klatten bliver slugt og det jeg har betalt for..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.