yrghh 1592 Skrevet 2. Maj, 2023 Nåmmenøhh.. Finder en pige, som jeg gerne vil møde. Vurderer at det denne gang er bedst at sende fra mit eget nummer i stedet for det hemmelige. (nogle piger svarer ikke, hvis nummeret ikke kan findes). Skriver en sød besked og beder om sex i en time, CIM osv. Sender beskeden - og opdager lidt for sent at nummeret er tastet forkert. To timer efter bliver jeg ringet op af hvad der lyder som en skolepige (med resten af klassen i baggrunden), som siger "Du har sendt mig en SMS!" øøhhh.. mmm.. det må vist være forkert nummer.... Sender senere en besked til en pige, som jeg har lovet at give massage. Skriver at jeg har en god massageolie, som hendes røv vil elske. Sender - og opdager lidt for sent, at jeg har sendt til den forkerte person på whatsapp.. Jeg stopper med at kommunikere med folk i dag. 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1641 Skrevet 2. Maj, 2023 yrghh skrev, for 1 minut siden: Nåmmenøhh.. Finder en pige, som jeg gerne vil møde. Vurderer at det denne gang er bedst at sende fra mit eget nummer i stedet for det hemmelige. (nogle piger svarer ikke, hvis nummeret ikke kan findes). Skriver en sød besked og beder om sex i en time, CIM osv. Sender beskeden - og opdager lidt for sent at nummeret er tastet forkert. To timer efter bliver jeg ringet op af hvad der lyder som en skolepige (med resten af klassen i baggrunden), som siger "Du har sendt mig en SMS!" øøhhh.. mmm.. det må vist være forkert nummer.... Sender senere en besked til en pige, som jeg har lovet at give massage. Skriver at jeg har en god massageolie, som hendes røv vil elske. Sender - og opdager lidt for sent, at jeg har sendt til den forkerte person på whatsapp.. Jeg stopper med at kommunikere med folk i dag. Har din telefon 2 simkort?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1592 Skrevet 2. Maj, 2023 Gløden skrev, for 1 minut siden: Har din telefon 2 simkort?? Ja. men det er ikke så relevant, hvor mange simkort det har. Jeg besluttede at sende fra mit "rigtige" nummer fordi jeg vurderede, at det ville være bedst i denne situation, men sendte beskeden til det forkerte nummer, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 2. Maj, 2023 yrghh skrev, for 27 minutter siden: Skriver en sød besked og beder om sex i en time, CIM osv. Sender beskeden - og opdager lidt for sent at nummeret er tastet forkert. To timer efter bliver jeg ringet op af hvad der lyder som en skolepige Lad os håbe det rent faktisk ikke var en skolepige og at hendes forældre ser beskeden. Det kan vist hurtigt eskalere i så fald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1592 Skrevet 2. Maj, 2023 tvr skrev, for 6 minutter siden: Lad os håbe det rent faktisk ikke var en skolepige og at hendes forældre ser beskeden. Det kan vist hurtigt eskalere i så fald Ja, jeg er en lille smule nervøs. Det kan gå meget, meget galt, hvis hun eller en af hendes klassekammerater vælger at brede det videre ud.. Jeg kunne i princippet trende på tiktok lige nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 951 Skrevet 2. Maj, 2023 yrghh skrev, for 1 time siden: Nåmmenøhh.. Finder en pige, som jeg gerne vil møde. Vurderer at det denne gang er bedst at sende fra mit eget nummer i stedet for det hemmelige. (nogle piger svarer ikke, hvis nummeret ikke kan findes). Skriver en sød besked og beder om sex i en time, CIM osv. Sender beskeden - og opdager lidt for sent at nummeret er tastet forkert. To timer efter bliver jeg ringet op af hvad der lyder som en skolepige (med resten af klassen i baggrunden), som siger "Du har sendt mig en SMS!" øøhhh.. mmm.. det må vist være forkert nummer.... Sender senere en besked til en pige, som jeg har lovet at give massage. Skriver at jeg har en god massageolie, som hendes røv vil elske. Sender - og opdager lidt for sent, at jeg har sendt til den forkerte person på whatsapp.. Jeg stopper med at kommunikere med folk i dag. Uha.. Skynd dig og lukke dit nummer og bestil et nyt. Sad og fik et sug i maven da jeg læste dit indlæg. Kunne forstille mig at du fik varmen i ansigtet Det kunne også have været mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6925 Skrevet 2. Maj, 2023 (edited) yrghh skrev, for 2 timer siden: Nåmmenøhh.. Finder en pige, som jeg gerne vil møde. Vurderer at det denne gang er bedst at sende fra mit eget nummer i stedet for det hemmelige. (nogle piger svarer ikke, hvis nummeret ikke kan findes). Skriver en sød besked og beder om sex i en time, CIM osv. Sender beskeden - og opdager lidt for sent at nummeret er tastet forkert. To timer efter bliver jeg ringet op af hvad der lyder som en skolepige (med resten af klassen i baggrunden), som siger "Du har sendt mig en SMS!" øøhhh.. mmm.. det må vist være forkert nummer.... Sender senere en besked til en pige, som jeg har lovet at give massage. Skriver at jeg har en god massageolie, som hendes røv vil elske. Sender - og opdager lidt for sent, at jeg har sendt til den forkerte person på whatsapp.. Jeg stopper med at kommunikere med folk i dag. - - for helved mand Kender du Murphys lov ??? - - loven om MAKSIMALT djævelskab. Der er mange §§, jeg kan huske et par væsentlige : . Af to tænkelige uheld vil et tredje ukendt straks opstå . Alt det der kan gå galt, - vil gå galt . Det er værre end du tror . Har du planlagt noget vil der straks komme noget der er vigtigere. Mange hilsner Nye tider Redigeret 2. Maj, 2023 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 471 Skrevet 2. Maj, 2023 yrghh skrev, for 2 timer siden: Nåmmenøhh.. Finder en pige, som jeg gerne vil møde. Vurderer at det denne gang er bedst at sende fra mit eget nummer i stedet for det hemmelige. (nogle piger svarer ikke, hvis nummeret ikke kan findes). Skriver en sød besked og beder om sex i en time, CIM osv. Sender beskeden - og opdager lidt for sent at nummeret er tastet forkert. To timer efter bliver jeg ringet op af hvad der lyder som en skolepige (med resten af klassen i baggrunden), som siger "Du har sendt mig en SMS!" øøhhh.. mmm.. det må vist være forkert nummer.... Sender senere en besked til en pige, som jeg har lovet at give massage. Skriver at jeg har en god massageolie, som hendes røv vil elske. Sender - og opdager lidt for sent, at jeg har sendt til den forkerte person på whatsapp.. Jeg stopper med at kommunikere med folk i dag. Jeg ved ikke om det kan hjælpe. Men gem den annonce og dens telefon nummer. Måske kan det være et bevis på at du reelt havde intentioner om at kontakte annoncen og ikke denne stakkels pige eller hvem det var. Puha ... det gav også et sug i maven på mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 2. Maj, 2023 Har engang skrevet til en pige via Whatsapp. Hun havde så skrevet et ciffer forkert, så det var en helt anden jeg skrev til. Manden jeg så åbenbart skrev til blev lidt smålunken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 3. Maj, 2023 yrghh skrev, for 17 timer siden: Nåmmenøhh.. Finder en pige, som jeg gerne vil møde. Vurderer at det denne gang er bedst at sende fra mit eget nummer i stedet for det hemmelige. (nogle piger svarer ikke, hvis nummeret ikke kan findes). Skriver en sød besked og beder om sex i en time, CIM osv. Sender beskeden - og opdager lidt for sent at nummeret er tastet forkert. To timer efter bliver jeg ringet op af hvad der lyder som en skolepige (med resten af klassen i baggrunden), som siger "Du har sendt mig en SMS!" øøhhh.. mmm.. det må vist være forkert nummer.... Sender senere en besked til en pige, som jeg har lovet at give massage. Skriver at jeg har en god massageolie, som hendes røv vil elske. Sender - og opdager lidt for sent, at jeg har sendt til den forkerte person på whatsapp.. Jeg stopper med at kommunikere med folk i dag. Håber den stopper der, hvis forældre, skolelærere, pædagoger o.a. Ser den besked, (jeg ville som far også reagere) så kan din røv komme i meget klasekhøjde, hvis din nummerfejl, er sådan at det er et tal der ligger tæt på tataturet, du har trykket forkert på, kan det forklares, gem det opslag du reagerede på. Skift sim kortet ud, og gør ikkemer i den sag, og pas på fremover. Alt godt herfra til dig. Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg