Hop til indhold

Thai Corner København

Featured Replies

Skrevet

Hej

ved ikke engang om det stadig findes her anno maj 3023 men hvis ja så vil jeg da gerne høre om lidt erfaringer derfra og om der er mulighed for at støde ind i noget frækt ?

// Amar Lover 

Skrevet
  • Author
Dark Sugarbabe skrev, for 6 minutter siden:

WOW, that was a time jump 

Okay Sorry - too fast on my fingers 

2023 is the correct year 

Skrevet

ladyboys 80 procent og det koster selvfølgelig sådan et sted .

Skrevet

Der er mange piger. Nogle af dem er ladyboys, men bestemt ikke alle. Man kan få en relativt billig øl og se sig omkring. Man kan også købe drinks til pigerne meget billigere end på de nærliggende champagnebarer. Sex med en pige (i en lejlighed rundt om hjørnet) koster ca 2K men de har travlt med at komme tilbage.

• 2 weeks later...
Skrevet
Karsteng skrev, for 18 timer siden:

Jeg vil påstå at de aller fleste er ladyboys - eller...?

Det kommer vist meget an på, hvornår man er der. 
Det er efterhånden et par år siden, jeg sidst var forbi, men jeg vil skyde på at 2 af de 6 piger på arbejde den dag var katoy. De sidste 4 var meget feminine i både udseende og stemmeføring.

Skrevet
yrghh skrev, den 2.5.2023 at 14:32:

Sex med en pige (i en lejlighed rundt om hjørnet) koster ca 2K men de har travlt med at komme tilbage.

Er der virkelig nogen der betaler 2.000 kr for sådan en oplevelse!? Det må være Singha rusen der prikker til primalhjernen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.