Coconut14 22 Skrevet 2. Maj, 2023 https://annoncelight.dk/showad/370526 Nogle der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiillii 303 Skrevet 2. Maj, 2023 Hold da kæft tiden flyver. Hun er allerede 22. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kendal 2 Skrevet 2. Maj, 2023 Pæn krop .. meget proff .. lidt ubehagelig lugt fra underivet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coconut14 22 Skrevet 2. Maj, 2023 Så jeg skal forstå det som at det er hende der var 20år for et par måneder siden som nu er 22år? Hvis ja så takker jeg da nej tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 2. Maj, 2023 Coconut14 skrev, for 5 timer siden: Så jeg skal forstå det som at det er hende der var 20år for et par måneder siden som nu er 22år? Hvis ja så takker jeg da nej tak Ja hold da kæft man 22 det jo aaaaaalt for gammelt, føj føj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coconut14 22 Skrevet 3. Maj, 2023 @Emptyman nu er det ikke alderen der er noget galt med, men oplevelsen andre bruger har haft med gb som nu har lavet en ny annonce hvor hun påstår hun pludselig er blevet 22år. Højst sandsynligt pga dårlige anmeldelser. Måske du skulle læse før du smider om dig med din dårlige sarkasme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rone 1 Skrevet 6. Maj, 2023 Er der nogen der ved hvor man kan finde hende henne. Har snappet med hende. Men nu er hendes snap væk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg