Hop til indhold

Mona i Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/368725

Fik lyst til en varm god massage og et HJ, af en blød og varm kvinde. Bare ligge og blive forkælet uden at skulle gøre andet end vende når jeg blev bedt om det. 

Mona har lånt et af byens gamle kendte steder, mens indehaver er på ferie. 
Det er hende på alle fotos. Ingen retouch. 
Hun er i den buttede ende som det ses, sød med et glad og godt humør og lattermild. En kvinde der hviler i sig selv. 
Det hele skred stille og roligt frem. Fremragende massage, en smule pilleri, dejlig pige at røre ved undervejs, nem at snakke med. 
Massagen gled over i et langsomt HJ og hun har dejligt varme hænder. Et par fingre gled ned under pungen og tirrede, og det hele endte som det skulle. Dejligt og langsomt. 
Der var ingen hastværk fra hende. Badet er ok, lidt slidt brusekabine, men pænt og rent, som resten af stedet. 
Placering ikke særligt langt fra Uni. 

Skrevet
lurifaks skrev, for 5 minutter siden:

Snakker hun dansk og kan man få mere? 

engelsk og lidt dansk. Nem at forstå

Du kan få det hele, bare læs teksten i hendes annonce ........... når du er færdig med at kigge billeder :lol:

Skrevet

:D kan godt se at jeg var hoppet lidt for hurtigt ned til billeder:D

Skrevet

Jeg har også besøgt Mona, må sige det er bestemt ikke noget jeg gider igen, uengageret, småtyk og slet ikke berøringsvillig, kedelig rent ud sagt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.