Hop til indhold

Pixie - klasse som altid

Featured Replies

Skrevet

Blot lige en lille kort beretning, fra mit seneste besøg hos Pixie på Frederiksberg.

Det er en uges tid siden, så i mellemtiden er hun rykket til Lyngby.

Jeg startede med er handjob, så kan jeg bedre slappe af under massagen. Super godt udført

Massagen var rigtig god, Og til tider pirrende. Efter en halv times massage lager vi os over på madrassen.

Her blev jeg forkælet af Pixie, der forstår at pirre en mand. Det sluttede at med en Lille overraskelse fra Pixies side - så jeg kom med et brag.

Hun er helt I top, hvis man ønsker massage med afslutning

Skrevet

Tak for den. 

Hun ser godt ud på billederne og det lyder jo som at hun har styr på det så hun må da gerne komme lidt tættere på Øen *S* 

Lidt omkring booking - bademuligheder - parkering - hendes engelsk ville have været ekstra fint men tak alligevel 

// Amar Lover

Skrevet

Hvor meget er indeholdt i hendes massage og B2B priser? 
Hun skriver “you can touch”, men er der HJ el. lign. med i priserne? 

Skrevet

Booking var nemt - hurtigr of forståeligt svar.

Hun er rykket til Lyngby, Så kender ikke badeforholdene eller parkering. Måske en anden kan hjælpe?

Hun taler glimrende engelsk, så det giver helt sikkert ingen udfordringer.

Jeg ved faktisk ikke om HJ er med i standardpakken (det vil jeg bestemt tro), havde skrevet på forhånd og bedt om de to udløsninger - så mit råd er skriv og spørg:)

Hun er sød og svarer hurtigt…

Skrevet
Aidan1 skrev, for 5 timer siden:

Hun er rykket til Lyngby, Så kender ikke badeforholdene eller parkering. Måske en anden kan hjælpe?

Hvis det er samme sted som sidst, så er der en Lidl tæt på, hvor der måske er to timers kundeparkering. Badeforholdene var fine, til gengæld var madras og briks placeret midt i køkken-alrum, og det var ikke så hyggeligt. 

Skrevet
Bobby CPH skrev, for 5 minutter siden:

Hvis det er samme sted som sidst, så er der en Lidl tæt på, hvor der måske er to timers kundeparkering. Badeforholdene var fine, til gengæld var madras og briks placeret midt i køkken-alrum, og det var ikke så hyggeligt. 

Madrassen er væk, stor fin seng i soveværelset, hvor jeg var parkeret i 2 behagelige timer...........

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.