Arturo 21 Skrevet 2. Maj, 2023 Moden kvinde tilbyder kærlig massage moden kvinde 54, pæn og slank. Tilbyder hyggeligt samvær i form af nydelsesfuldt massage og kærlig berøring. Omsorgsfuld, sød, sjov, nærværende og imødekommende. Faste og gentagne aftaler kan aftales. KØRER UD Renlighed og diskretion et must. Kun danske mænd. Send ANSIGTSBILLEDE i første besked. Kun seriøse henvendelser. Kun sms/mail Opkald besvares ikke. ,............ Nogen der har prøvet " Moden kvinde 54"? https://annoncelight.dk/showad/349425 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade sønderjyde 0 Skrevet 3. September, 2023 Hej Jeg har spurgt for længe siden om pris. Jeg mener, at det var 1500 kr plus kørsel. Det synes jeg, at var ret dyrt for lidt massage. Andre som var erfaring med om, det kun er massage eller det er andet som er med i pakken ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borge 34 Skrevet 3. September, 2023 Har også haft kontakt angående pris mv. Stoppede kontakten pga urealistisk høj pris. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg