Hop til indhold

Dirty Sara

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/333171 

Nogen der har prøvet..?

Hvis man skal øge de obligatoriske 10 år til alderen, er det måske lige i udkanten af mit interesseområde. Derudover, lyder hun "frisk"

Skrevet
  • Author

Kan se hun også var 45 år gammel i 2021.

Besøgte engang en moden dame i St. Blichersgade i Randers. Lidt slidt, men dælme ikke uden evner. Kostede en formue, men fik super deepthroat og anal. Lidt det jeg er ude efter, igen.

Skrevet
variomaster skrev, for 51 minutter siden:

Kan se hun også var 45 år gammel i 2021.

Besøgte engang en moden dame i St. Blichersgade i Randers. Lidt slidt, men dælme ikke uden evner. Kostede en formue, men fik super deepthroat og anal. Lidt det jeg er ude efter, igen.

Så tror jeg fint du kan besøge Sara. Hun virker ikke så "slidt", har egentlig en dejlig fast krop, og så kan man kneppe igennem - nok noget af det hårdest facefuck jeg har prøvet.

Hun taler intet engelsk, men griner og fjoller gennem seancen, så man føler der er noget relation.

Skrevet

Til gengæld er hendes priser da steget med raketfart i forholdt til for et år siden.

Enig med beskrivelsen, hun har ikke mange grænser. 

Skrevet
variomaster skrev, for 7 minutter siden:

Kr. 1.100,- for 30 min. 3 hullers menu og superfransk er da fin pris.

Jo det kan du have ret i, men for et år siden kostede tilsvarende kr. 600,00, dog uden anal som gav et tillæg 

Skrevet

Hun er sød og rar god sex ikke mange grænser. Jovist hun taler ikke meget engelsk, men havde nu en fin tur med hende hun er ikke ung men holder sig godt og ved hvad en mand ønsker sig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.