Hop til indhold

Recommended Posts

James87 skrev, for 1 time siden:

Jeg er virkelig forvirret over dette

Giver hun GFE / kram / kys? Nogen der har prøvet?

Siger det bare, du kan roligt tage kontakt, hun er tæt på det sødeste væsen jeg har mødt <3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, for 6 timer siden:

Siger det bare, du kan roligt tage kontakt, hun er tæt på det sødeste væsen jeg har mødt <3:wub:

Og det er endda en underdrivelse af format. Hun er et af de mest empatiske mennesker jeg har mødt i mit liv. Eva kan ikke forklares, kun opleves. 

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk på Eva som en der rummer hele dig. Hun er empatisk, indsigtsfuld og livsglad og jeg tænker det er lige det hun tilbyder her - en stund hvor du trygt kan kravle ind i hendes varme favn, hvadenten om det er mentalt eller fysisk. Eva er en livsklog kvinde som det er godt og trygt at dele sine tanker med eller bare at være tilstede med. Ganske enkelt godt selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eva er ligetil og helt naturlig i sin omgang med dig. Man står der i adamskostume og stiv dolk uden det føles akavet. Hun har masser af humor og god dialog.

Besøg hende - det gør jeg snart igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg blot skal skrive her hvad der IKKE indgår hvis det kan hjælpe lidt på forvirringen? 
Ingen kys på munden. Ingen oralsex. Ingen adgang bag mine trusser som jeg beholder på. 
Det foregår i sengen i stedet for på briksen, og flowet går begge veje og ikke kun fra mig til dig. Så det er mere ligeværdigt og "naturligt" end en Lingam massage, omend det for min del ikke er/bliver liderligt. 

Oprindeligt var det en slags nøgen-kramme-terapi med eller uden udløsning som også bruges af nogle andre praktiske seksualterapeuter, især til mænd der har svært ved intimitet eller er udfordrede i forhold til at være afslappede i en kvindes nærvær, eller føler sig pressede over at skulle præstere noget bestemt eller leve op til absolut at skulle penetrere og/eller få udløsning.
Der er også en del af især de faste Lingam massage klienter der ganske enkelt med tiden "ønsker at komme tættere på mig" og deltage lidt mere med forkælelse af mig den anden vej også, og derfor opstod der et behov for noget der var "noget mere end Lingam massage, noget andet end praktisk seksualterapi og noget mindre end kysse-bolle-sex".
Det sidste er jeg ganske enkelt ikke længere i stand til at levere til alt og alle uden at det bliver en slags mekanisk service-sex, som jeg ikke har lyst til at levere. Dette her kan jeg faktisk nyde sammen med alle. Så det gør jeg :wub:

Ønsker man sig i virkeligheden helt "almindelig" sex eller kærestesex, eller håber man på at der måske alligevel falder en finke af fadet i kampens hede, ja såååå er det nok en god idé at bruge sine lommepenge på at snolde i en anden slikbutik end min ;) 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 8 minutter siden:

Oprindeligt var det en slags nøgen-kramme-terapi med eller uden udløsning som også bruges af nogle praktiske seksualterapeuter, især til mænd der har svært ved intimitet eller at skulle præstere noget bestemt.

Det er præcis, hvad jeg leder efter. Tilbyder du det stadig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 2.5.2023 at 22:13:

Oprindeligt var det en slags nøgen-kramme-terapi med eller uden udløsning som også bruges af nogle andre praktiske seksualterapeuter, især til mænd der har svært ved intimitet eller er udfordrede i forhold til at være afslappede i en kvindes nærvær, eller føler sig pressede over at skulle præstere noget bestemt eller leve op til absolut at skulle penetrere og/eller få udløsning.
Der er også en del af især de faste Lingam massage klienter der ganske enkelt med tiden "ønsker at komme tættere på mig" og deltage lidt mere med forkælelse af mig den anden vej også, og derfor opstod der et behov for noget der var "noget mere end Lingam massage, noget andet end praktisk seksualterapi og noget mindre end kysse-bolle-sex".

Det var lige præcis det jeg ledte efter - nøgen-kramme-terapi osv - da jeg for godt en halv snes år siden landede i dette univers.
Jeg havde besøgt et par tantra- eller tantra-inspirerede massører da jeg efter 20 år uden kæreste / elskerinde manglede berøring, og også manglede det seksuelle.

Men hos tantra-massøren manglede jeg det gensidige, tæt kropskontakt, muligheden for at røre, derfor ledte jeg efter en terapeut der tilbød noget body-to-body eller 'nøgen-kram'.
Jeg kunne ikke finde nogen dengang ... 

Så besøgte jeg et par GP'er, for netop at opleve det gensidige. 
De første gange (og også mange gange senere) uden jeg havde egentlig sex med pigen.
Jeg synes generelt GP'erne at få afløb for 'kæle-sex behovet', men jeg er tilbageholdende med netop 'nøgen-kram' i den sammenhæng ... 

Min hensigt med at være med her på EG, var egentlig at få nogle idéer omkring massage kombineret med lingam-massage og body-to-body også fra en lidt mere 'terapeutisk' vinkel ... 
Men for mig er det som om det perspektiv blev lidt tabt, og det er også svært at få dialoger omkring det ... 

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...