Mr.Djurs 232 Skrevet 1. Maj, 2023 (edited) Så fik jeg også lejlighed til at få besøgt Alessia i Støvring. Jeg havde jo læst en del her inde om hvordan I andres oplevelser hos hende havde været, og jeg mener ikke at have set et eneste indlæg med noget negativt fra nogen af jer. Jeg må virkelig sige at jeg kun kan tilslutte mig alt det gode der er skrevet om Alessia. Nu har jeg af og til gennem de sidste 9 år besøgt GPer, der har været nogle få rigtigt gode imellem, men Alessia ryger lige ind på førstepladsen over favoritter...... måske en delt førsteplads , det ved jeg ikke helt. Men jeg bliver nødt til at sige, at selv hvis jeg selv skulle sammensætte de egenskaber som jeg ønsker mig i en enkelt person, så tror jeg at hun ville blive ret tæt på det som Alessia er. Hun har den mest imødekommende personlighed, og er helt naturlig og nede på jorden. Hun er en rigtigt flot pige og stedet i Støvring, hvor hun holder til er let at finde og et pænt velholdt. Nå men min oplevelse startede allerede lidt for nogle uger siden, da jeg kontaktede hende på SMS, for lige at forhøre mig om muligheden for et møde, jeg fortalte kort om mig selv og trykkede send, der gik kun ganske få minutter før et svar tikkede ind, at jeg var meget velkommen. Det var før hun tog på ferie, så vi aftalte at tage kontakt igen, så snart hun kom tilbage. Det gjorde hun i sidste uge, og vi fik hurtigt en aftale stablet på benene, om at mødes søndag aften. Da jeg har lidt lang vej til Støvring, og allerede havde en fornemmelse af at Alessia er dejligt nem at snakke med, så spurgte jeg om jeg kunne få 90 minutter, og bad om hendes pris på den tid, med blow uden som eneste ekstra, hendes svar var yderst fair, og kom tilbage allerede efter et par minutter, og hermed var aftalen klar. Søndag kl 19.59 meldte jeg ankommet på adressen hun havde givet, og straks kom besked tilbage om hvor præcist hun befandt sig, og jeg kunne gå til døren. Nu er Alessia ikke en der trækker tiden, så jeg blev budt velkommen med kys og kram straks døren var lukket, og jeg havde ikke engang nået at give fra mig hvad jeg havde i hænderne. Men der efter gik det nu stille og roligt videre, jeg havde jo valgt lidt udvidet tid, så vi indledte med lidt kyssen og nussen, mens vi fik lidt snak om alting og ingenting, inden det blev til sex-delen. Den del gider jeg ikke skrive så meget om, da det jo er ret let at forestille sig, det er vist nok at fortælle at Alessia vist er med på det meste almindelige sex. Nu har jeg selv haft nogle runde fødselsdage, og den næste nærmer sig stærkt, så jeg er ikke til VILD sex, så det blev ikke afprøvet, til gengæld blev god alsidig sex gennemprøvet og nydt af begge, tror jeg godt jeg tør sige. Efter det , mere snak...... meget mere snak, vi fik en masse snak om hvad vi begge foretager os ud over det vi lige havde haft gang i, hun er meget interesseret i mange ting, og interessant ligeså. På et tidspunkt måtte jeg spørge til om hvordan det så ud med tiden? ........ Tiden? spurgte hun, jeg aner det ikke, jeg har ikke set efter. Se det er jo et svar jeg godt kan li, men sådan kunne det jo også kun være fordi ingen af jer andre ventede på at hun fik mig smidt ud, det er klart. Nu gik der så heller ikke vildt meget tid på ud over det aftalte, men et kvarters tid gjorde der da. Al den snak vi havde tid til fortalte mig at Alessia er et GODT MENNESKE i ordenes egentlige mening. Vil I ikke godt passe på hende, så hun ikke får nogle ridser i lakken. Om jeg kommer igen ?? Jamen jeg var klar til at køre igen nu. Jeg kan ikke vedhæfte link til Alessias annonce, da den indeholder smileys, men søg på "Alessia i Støvring" på annoncelight, så kommer den op. Eller måske er der en som er dygtigere end mig, som kan smide et link i en kommentar til mit skriv. Redigeret 1. Maj, 2023 af Mr.Djurs 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 1. Maj, 2023 https://annoncelight.dk/showad/357740 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg