Hop til indhold
Jonze

Thailand intimhygiejne

Recommended Posts

Jeg har i de senere år tænkt en del på en Thailand tur, og det sker nok inden længe. Men har et lidt indiskret spørgsmål. Hvordan er de proffe piges hygiejne set med vestlige øjne egentligt derovre? Især hvis man kan lide nærkontakt med de nedre dele? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

De asiater jeg kender både her og udenfor Danmark, har nok de reneste nedre dele.

De vasker sig hver gang efter de har været på potten, og når de bader bliver den sgu skyllet godt igennem.

(mistænker dem for og lege lidt med vandstrålen ;-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Thaier er meget omhyggelige med personlig hygiejne. 

@Jonze dyk du bare ned til de nedre regioner og nyd hvad du finder :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har jo ligesom en lille bruser ved siden af toilettet -og den bliver flittigt brugt -selv om alt andet kan værer meget uhygiejninsk omgivelserne omkring dem -så har jeg aldrigt set eller hørt om nogen der var urenlig på "de nedre dele" -tværtimod... -herefter corona er det nogen der afspritter -både dem selv og kunden inden de begynder på noget som helst... -det er en oplevelse du kan glæde dig til;-) Man skal ikke fantasere i en hel masse problemstillinger på forhånd -så kommer du nok aldrig afsted... -du må nok "sluge nogle kameler" når du er der alligevel i forhold til "vestlige standart/øjne"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, den 2.5.2023 at 01:36:

Jeg har i de senere år tænkt en del på en Thailand tur, og det sker nok inden længe. Men har et lidt indiskret spørgsmål. Hvordan er de proffe piges hygiejne set med vestlige øjne egentligt derovre? Især hvis man kan lide nærkontakt med de nedre dele? :lol:

Skulle du være så ( heldig ) :P  at få en pige med hjem, det første hun siger Ad Nam  " i bad " og det gælder også dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 2 timer siden:

Skulle du være så ( heldig ) :P  at få en pige med hjem, det første hun siger Ad Nam  " i bad " og det gælder også dig ;)

Sørg for at have et stort håndklæde liggende parat til hende - det elsker de at tage omkring sig og er meget blufærdige når de går til og fra badet - men foreslå dem "shower together" og du bliver vasket på ryggen også - og en afslutning i badet er heller ikke helt umulig.

Sørg også for at have tandbørste, kondomer (billigst at indkøbe i Lidl i DK), shower gel, shampoo, mm. parat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, den 1.5.2023 at 20:36:

Hvordan er de proffe piges hygiejne set med vestlige øjne egentligt derovre? Især hvis man kan lide nærkontakt med de nedre dele? :lol:

Jeg har haft ABSURD meget nærkontakt med "nedre regioner" i min tid, og med mange forskellige nationaliteter, modsat de andre piger, hvor man da fra tid til anden, og af flere årsager, kan opleve forskellige dufte/lugte, og igen, uden at det skal lyde negativt, .....ja så kan jeg ikke huske at have været i nærkontakt med en thai, med dårlig hygiejne i "de nedre regioner"

Thai pigerne er meget optaget af personlig hygiejne generelt, og i den forbindelse, naturligvis også deres egen, som flere også beskriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har haft ABSURD meget nærkontakt med "nedre regioner" i min tid, og med mange forskellige nationaliteter, modsat de andre piger, hvor man da fra tid til anden, og af flere årsager, kan opleve forskellige dufte/lugte, og igen, uden at det skal lyde negativt, .....ja så kan jeg ikke huske at have været i nærkontakt med en thai, med dårlig hygiejne i "de nedre regioner"

Thai pigerne er meget optaget af personlig hygiejne generelt, og i den forbindelse, naturligvis også deres egen, som flere også beskriver

Nuvel det har jeg dog også mødt blandt thaier (dårlig lugt) måske 5% af mere end 100;-) thaier er også meget forskellige -og selv om de har mange af de samme vædier -er der ingen garanti for underlivet dufter af violer... Når jeg går ned på en kvinde er jeg hysterisk -hvis de dufter bare det mindste "dårligt" stopper jeg og kan ikke gennemføre det -selv gummilugt -som er meget almindelig/uundgåelig(måske) -f.eks. hos de travle piger der har mange kunder på en dag -og det behøver nødvændigvis være pga. manglende hygiejne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det lyder dejligt. Når jeg spørger, så er det fordi jeg så tit har haft en anden oplevelser med danske thaier på klinikker, hvor de burde være forberedt på den slags eller i det mindste kunne sige, jeg skal lige ud og skylle understellet. Så jeg håber de lokale smager bedre :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 39 minutter siden:

så er det fordi jeg så tit har haft en anden oplevelser med danske thaier på klinikker

TIT, ligefrem? ............Så er det altså mit indtryk at du har været meget meget uheldig, jeg har som sagt ALDRIG oplevet det på nogle thai klinikker!.........ja, og det passer så ikke helt faktisk, én gang og det var så også fælt nok( tror det var noget bakterielt), men så kan jeg ikke huske nogen episoder ellers......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaier går meget op i hygiejne, bad morgen og aften da jeg havde kæreste.

Hvis du har fælles bad med en kvinde så bliver du skuret og skrubet alle steder, hygiejnen er i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, den 4.5.2023 at 12:09:

Jamen det lyder dejligt. Når jeg spørger, så er det fordi jeg så tit har haft en anden oplevelser med danske thaier på klinikker, hvor de burde være forberedt på den slags eller i det mindste kunne sige, jeg skal lige ud og skylle understellet. Så jeg håber de lokale smager bedre :P:P

Måske har de på de danske thaiklinikker ikke implementeret en bum-gun (selvom de i Thailand kan fås for under kr. 50,-) - og så bliver det ligesom mere besværligt at rengøre sig ordentligt forneden, uden at tage et rigtigt bad. Personligt bruger jeg ikke længere toiletpapir, hvis jeg kan undgå det og har installeret en brusetermostat og et brusehoved med forlænget greb ved siden af mine toiletteter - det synes jeg er mere optimalt og mere hygienisk end en bum-gun - og langt billigere end et japansk toilet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Måske har de på de danske thaiklinikker ikke implementeret en bum-gun (selvom de i Thailand kan fås for under kr. 50,-) - og så bliver det ligesom mere besværligt at rengøre sig ordentligt forneden, uden at tage et rigtigt bad. Personligt bruger jeg ikke længere toiletpapir, hvis jeg kan undgå det og har installeret en brusetermostat og et brusehoved med forlænget greb ved siden af mine toiletteter - det synes jeg er mere optimalt og mere hygienisk end en bum-gun - og langt billigere end et japansk toilet ;-)

Ja det er jo noget svineri at skide, så vi må udvikle os på det område også :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som andre skriver: Du skal nok hellere bekymre dig om, hvorvidt din egen intimhygiejne lever op til deres standarder end omvendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...