Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Fik besøgt Lena

https://annoncelight.dk/showad/354506

Havde længere tid overvejet at besøge Lena og fik sneget mig afsted.

Bestilte 30 min og ankom et par minutter før.

Der var lidt øjenkontakt og et ok blot.

Men resten var spild af tid. Musikken skulle startes efter hver nummer. Så var der noget der kløede. så lå puden skæv. Måtte kun lige kysse brysterne. Lagen en hånd på taljen men det gjorde ondt. Så gik det for langsomt, så for hurtigt.

Hun kan norsk. Men der er ikke modersmålet.

Billederne er af hende

Kommer ikke igen.

Skrevet

Hendes dårlige service er vist efterhånden gået i flere anmeldelser.

Reglen må så være at tjekke anmeldelser inden man besøger, selv om billederne er tiltalende. Det er godt at være bagklog :\

Skrevet

Kan ikke genkende ovenstående, har besøgt Lena en del gange og har været det vildeste sex og en virkelig god oplevelse, glæder mig meget til hun er på i gen, hun er lidt vild det skal man kunne klare

Skrevet
Lasse1 skrev, for 1 time siden:

Kan ikke genkende ovenstående, har besøgt Lena en del gange og har været det vildeste sex og en virkelig god oplevelse, glæder mig meget til hun er på i gen, hun er lidt vild det skal man kunne klare

Jeg skrev tidligere at hun har vild ADHD. Nogen har sagt hun er på stoffer. Kan du ikke kende det med at hun afbryder samlejet konstant? Så har du nok fået hun upåvirket.

Skrevet
green skrev, for 10 timer siden:

Fik besøgt Lena

https://annoncelight.dk/showad/354506

Havde længere tid overvejet at besøge Lena og fik sneget mig afsted.

Bestilte 30 min og ankom et par minutter før.

Der var lidt øjenkontakt og et ok blot.

Men resten var spild af tid. Musikken skulle startes efter hver nummer. Så var der noget der kløede. så lå puden skæv. Måtte kun lige kysse brysterne. Lagen en hånd på taljen men det gjorde ondt. Så gik det for langsomt, så for hurtigt.

Hun kan norsk. Men der er ikke modersmålet.

Billederne er af hende

Kommer ikke igen.

Fuldstændig samme oplevelse som jeg havde med hende....man måtte intet, og hun skulle hele tiden et eller andet. Spild af tid og penge - hvilket er lidt ærgerligt, for jeg synes hun var ret lækker, men totalt uengageret.

Skrevet

Hun har ADHD og er ikke på stoffer, hun er vild dejlig men har ikke meget ro i røven, men syntes det er gået rigtig godt og har virkelig været det vildeste sex vi har haft, når hun er slikket godt varm skal hun tages lidt hårdt så sker der noget, hun elsker det

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.