Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Hej,

Så lykkedes det mig, efter i maaange måneder at have dvælet med Rikkes tilstedeværelse på Sexyclub og Mon Cherie, at få lagt et besøg ind på en af hendes vagter. Jeg blev glad.

Rikke er en køn ung og behagelig pige, og jeg er her 2 uger efter meget sikker på at, om kalenderen vil det, jeg kommer på besøg hos hende igen.

Billederne på Sexyclub og Mon-Cherie er helt sikkert af Rikke - det har været de samme i laaang tid, så det var måske på tide at give os glade potentielle besøgende lidt nyt at skærpe appettiten på :-)

Besøget var fra start af præget af en skøn stemning - elsker når de her førstegangsbesøg bliver kombineret med god sex - og det gjorde det. Smuk ungpigekrop der virkelig er svær at holde fingre fra - meget marcipanblød! Rikke er helt sikkert en ung og skøn pige som på ubesværet genert vis lige vidste, hvad der skulle til for at det skulle blive en god oplevelse!

Til gengæld kan jeg generelt ikke anbefale at besøge Mon Cherie med mindre man er helt på det rene med at al ens beklædning efterfølgende stinker af røg - som at have været på morgenbodega tilbage i de røgede 90'ere. Kom igen Mon Cherie!!

Call

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv været hos hende for noget tid siden. Hun er ok, petit meget introvært blondine med små bryster og en tatovering ned ad den ene arm og ud over hele ryggen, ik lige min kop te hvad tatoveringen angår... Meget stille pige. Har selv ik haft behov for gentagelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...