Hop til indhold
Mr.Mr.

Helt unge piger 18-20år

Recommended Posts

Jeg mindes med glæde tilbage til omkring 2012. Der var en Bella i Århus. Hun var en ægte studine, som startede allerede som GP, da hun gik i 3.g. 
hun var fyldt 18, da jeg frekventerede hende, men hun begyndte før:o 

selvom hun var meget ung, da jeg sexede med hende, var hun absolut en ener. Hun vidste lige præcis, hvad hun skulle gøre, for at en mand gik derfra med et smil om munden. 

Det var tider - i solarium, i bilen og PD

hun var kun GP i en kortere periode på ca. to år, men sådanne piger møder man nok også kun et fåtal af. 

slowhead

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowhead skrev, for 2 timer siden:

Jeg mindes med glæde tilbage til omkring 2012. Der var en Bella i Århus. Hun var en ægte studine, som startede allerede som GP, da hun gik i 3.g. 
hun var fyldt 18, da jeg frekventerede hende, men hun begyndte før:o 

(…)

hun var kun GP i en kortere periode på ca. to år, men sådanne piger møder man nok også kun et fåtal af. 

(…)

Jeg tror faktisk også, at @ppd var inde på det – at det især nu er svært at finde unge danske piger i den aldersgruppe, der arbejder som GP, altså der omkring de 18-22 år.

ppd skrev, den 30.4.2023 at 19:35:

(…)

Taler vi 21-23 årige piger skal vi også tilbage til 2012-2016 stykker, hvor der var mere ungpige *hvin*  og glæde på stederne..

(…)

Jeg besøger dog selv typisk mest udenlandske GP’er – også i andre aldre :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...