Hop til indhold

Helt unge piger 18-20år

Featured Replies

Skrevet

Jeg mindes med glæde tilbage til omkring 2012. Der var en Bella i Århus. Hun var en ægte studine, som startede allerede som GP, da hun gik i 3.g. 
hun var fyldt 18, da jeg frekventerede hende, men hun begyndte før:o 

selvom hun var meget ung, da jeg sexede med hende, var hun absolut en ener. Hun vidste lige præcis, hvad hun skulle gøre, for at en mand gik derfra med et smil om munden. 

Det var tider - i solarium, i bilen og PD

hun var kun GP i en kortere periode på ca. to år, men sådanne piger møder man nok også kun et fåtal af. 

slowhead

Skrevet
Slowhead skrev, for 2 timer siden:

Jeg mindes med glæde tilbage til omkring 2012. Der var en Bella i Århus. Hun var en ægte studine, som startede allerede som GP, da hun gik i 3.g. 
hun var fyldt 18, da jeg frekventerede hende, men hun begyndte før:o 

(…)

hun var kun GP i en kortere periode på ca. to år, men sådanne piger møder man nok også kun et fåtal af. 

(…)

Jeg tror faktisk også, at @ppd var inde på det – at det især nu er svært at finde unge danske piger i den aldersgruppe, der arbejder som GP, altså der omkring de 18-22 år.

ppd skrev, den 30.4.2023 at 19:35:

(…)

Taler vi 21-23 årige piger skal vi også tilbage til 2012-2016 stykker, hvor der var mere ungpige *hvin*  og glæde på stederne..

(…)

Jeg besøger dog selv typisk mest udenlandske GP’er – også i andre aldre :)

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.