LarsB 648 Skrevet 30. April, 2023 Linket først, selv om de fleste vel kender det https://annoncelight.dk/profile/Nana+massage+Arhus De kære klinikker i Aarhus ikke lige er mig, men en alene weekend med super gode oplevelser, specielt Thai i Midtjylland og tidligere Kita der i øjeblikket er i Hillerød, der heldigvis kommer til Aarhus på onsdag skulle have en god afslutning, så fik kontakt med Nana og aftalen faldt efter lidt skriverier på plads, havde læst og kun hørt godt om Nana, burde være en sikker deal, så glædede mig. Nana åbnede døren og var lige som beskrevet. Blev fulgt på kammeret af hende, hvorefter hun bad mig om at ligge mig på maven, så ville jeg blive betjent, tjaa så kom en pæn, smilende og fnisende ny pige ind.. Zaza og gik igang med oliepåsmøring og en blød men ok massage, efter 30 min på mave og en del pirring, vend om og mere oliepåsmøring inkl. mere pirring i 10 min, pirringen havde givet det vel forventede udslag, så der lå jeg med stiv asparges, hun virkede vel nærmest overrasket, så måtte bed om menuen for afslutnings muligheder, jeg var egentlig til mere end et hj, skuffelsen over Nana havde efterladt mig var ved at forsvinde, her havde aspargesen svaret for mig, næste forslag fra Zaza var sex, hvilket hun så lige skulle regne på, sjovt nok var det væsentligt billigere en standard Aarhus priser, så jeg måtte hellere hjælpe lidt ellers var hun kommet i bad standing ved mutter, fik pillet toppen af hende, et par små fine naturalier bryster, lidt slap mave efter fødsel kom til syne, men hendes total uerfarne tilgang, smilende, glad og generthed tændte mig, ville som gentleman hjælpe hende af med trusserne, men så kom hun i tanke om at der manglede et kondom, på med top igen og ud af døren, tilbage grinende og smilende, hvilket redede den ellers nedadgående asparges, forfra igen, top af, trusser af også skulle hun da lige på toilet, på med top og håndklæde, så ud af døren igen Fik kigget rundt på kammeret om der var skjult kamera og der eventuelt sad en forsamling et eller andet sted og fik sig et godt grin.. Zaza retur, slap grønsag, af med top og håndklæde, hvorefter hun rækker mig kondomet, jamen det giver jo ingen mening bare at prøve den øvelse, men lad mig prøve at afslutte denne anmeldelse med det de kolde faks, ingen blowjob, men et kærligt intens håndarbejde mens hun bed mine brystvorter, en cowgirl på et ben, en super fin doggy og afslutning i missionær som jeg foretrækker, jeg kom fint i mål med de afsluttende øvelser og Zaza der lige er landet for et par dage siden, har sikkert lært en smule, med mindre hun sidder med de andre og griner i baglokalet. Zaza gjorde havde hun kunne, men Nana skuffer fælt, da det ikke var aftalen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. April, 2023 Næ endelig en pige uden den store rutine, det har været savnet. Nana var superdejlig, men, for vel 2 år siden, blev hendes service overfladisk og ligegyldig. Så du skal nok være glad for det ikke var hende der skulle gramse på dit uberørte legeme. Tak for en munter fortælling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 30. April, 2023 Aarhuselsker skrev, for 43 minutter siden: uberørte legeme. Er vel at stramme den, men lidt øv når nogle af dem vi har rigtige gode oplevelser med ikke leverer, Nana var ny for mig og det bliver hun nok ved med at være, men som du skriver er der også noget dejligt ved de nye generte og delvis uerfarne piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. April, 2023 LarsB skrev, Lige nu: Er vel at stramme den Dejligt når de kan det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 30. April, 2023 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Dejligt når de kan det Hun kommer på onsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 30. April, 2023 LarsB skrev, for 3 timer siden: tjaa så kom en pæn, smilende og fnisende ny pige ind.. Lyder som en virkelig herlig oplevelse. Det er jo altid spændende at besøge thaipigerne - man ved jo aldrig hvad man bliver overrasket med. Thaipigerne har jo ofte en god humor, så selvfølgelig sidder de her i aften og griner r.... ud af de små trusser. Tænk lige over det med prisen igen, det er vel naturligt at hun kommer med en lav pris. Hun har vel fratrukket de forventede indtægter ved salg af videoen når den bliver udbudt til salg. Du bør nok allerede nu kontakte dem og få en royaltyaftale på plads. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 1. Maj, 2023 Storspilleren skrev, for 7 timer siden: Lyder som en virkelig herlig oplevelse. Det er jo altid spændende at besøge thaipigerne - man ved jo aldrig hvad man bliver overrasket med. Thaipigerne har jo ofte en god humor, så selvfølgelig sidder de her i aften og griner r.... ud af de små trusser. Tænk lige over det med prisen igen, det er vel naturligt at hun kommer med en lav pris. Hun har vel fratrukket de forventede indtægter ved salg af videoen når den bliver udbudt til salg. Du bør nok allerede nu kontakte dem og få en royaltyaftale på plads. Det var ikke hvad jeg kom efter, men en oplevelse jeg var nød til at dele, Zaza skal have ros for hendes hendes gode humør og grin undervejs, hun prøvede at please en liderlig ældre herrer med plus 100 thaier i dagbogen og jeg gik derfra med et stort smil. Hvis jeg skal opleve det igen, bliver det nok på video som alle andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR1975 32 Skrevet 1. Maj, 2023 Sjov læsning. Jeg har prøvet det samme 2 gange nu, lavet aftale med Nanna og når man så har lagt sig så er den en anden end Nanna der er der. Det er noget underligt noget. Ret fessent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg