Hop til indhold
Mildur

Netsteder

Recommended Posts

Er der nogle gode brødre som kan anbefale netsteder hvor man finder gode billeder af skønne damer. Og i god opløsning. Jeg er træt af de billeder man altid ser i sløret opløsning, og teknisk dårlig kvalitet. Tidligere besøgte jeg en supergod hjemmeside. Masser af kvinder i alle mulige setup. I det fri, med og uden tøj (mest uden). I sexede positurer, eller bare hverdagsbillede. Til sport. Alt muligt. Men alle billeder i GOD kvalitet. Desværre har jeg glemt adressen på siden. Men har I noget som kan anbefales?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 3 timer siden:

Du søger nok efter Hegre

hegre art, eller hegre hunter, der er hvis et par stykker mere...  god fornøjelse

Så vidt jeg kan se en betalings-side. Ikke lige det jeg går efter. Synes der er rigeligt med abonnementer i forvejen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mildur skrev, for 9 timer siden:

... netsteder hvor man finder gode billeder af skønne damer. Og i god opløsning... 

Prøv Kindgirls.

Det er klart nok en side, der er tænkt som appetitvækker for diverse betalingssites, men gratis er den

Jeg har set rigtig mange flotte pigebilleder der. Billederne er helt klart taget af proffer, og den tekniske kvalitet kan man ikke klage over. Desuden er der et stort arkiv, så du løber ikke tør for øjeguf den første uges tid.

Abby Winters her også en gratis appetitvækkerside: Her er det naboens-mere-eller-mindre-kønne-datter-segmentet, vi ser, men adskillige af dem er efter mit bedste skøn ganske nuttede.

Din

AM

Redigeret af 2300AM

Del dette indlæg

Link til indlæg
2300AM skrev, for 4 minutter siden:

Prøv Kindgirls.

Det er klart nok en side, der er tænkt som appetitvækker for diverse betalingssites, men gratis er den

Jeg har set rigtig mange flotte pigebilleder der. Billederne er helt klart taget af proffer, og den tekniske kvalitet kan man ikke klage over. Desuden er der et stort arkiv, så du løber ikke tør for øjeguf den første uges tid.

Tak for link til Kindgirls. Har lige taget et tit på siden. Lækre piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TysTys skrev, for 4 minutter siden:

Tak for link til Kindgirls. Har lige taget et tit på siden. Lækre piger. 

Du er velkommen.

Siden opdateres (næsten) hver nat, så jeg plejer at nærstudere de nyeste bidrag til morgenmaden/kaffen og den dertil hørende Underberg.

I det mindste i mit tilfælde får summen af disse ingredienser morgengnavenheden til at forsvinde som dug for solen :):)

Livet er ikke det værste, man har.

Din

AM 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, den 30.4.2023 at 17:07:

Du søger nok efter Hegre

hegre art, eller hegre hunter, der er hvis et par stykker mere...  god fornøjelse

Hegre er jo nærmest kunst. Mugligvis en betalingsside men der ligger en del hegre på diverse andre sider. gå ind på ixxx.com og søg under hegre 

Redigeret af jensen jr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...