Hop til indhold

Nogen der arbejde på klinik/med piger?

Featured Replies

Skrevet

Debatterede om jeg skulle smide den i efterlysninger for massage/thai, men nu prøver vi at gå til roden ;)

Kender folk til om der er nogle ladyboys eller transer, der arbejde samme sted som piger, så man kunne lufte idéen om en evt. 3 kant?

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en sandwich, hvor jeg er oppe i en kvinde, mens en pik samtidig er oppe i mig.

Jeg har nogle gange hørt om at nogle klinikker nogle gange huser begge. Hvis der skulle være flere foreslag at vælge imellem, så bonus hatten af, hvis jeg samtidig kan guides til den mindste pik. Jeg har et par gange sprunget ud i af at have besøg fra Grindr, og jeg den mindste gik langt bedre og føltes rart

På gorhånd tak, hvis der er nogen der har noget insight :)

Skrevet

Jeg har ikke selv været der, men vil tro at Jenny og Honey fra Tåstrup thaimassage sagtens kunne være hvad du søger

Skrevet
  • Author

Tak for svaret! Jeg fik tjekket med dem, og der blev skrevet 5000,- for en time.

Jeg takkede pænt nej for tilbudet. Jeg tænker at jeg løbende holder øje med andre steder, eller ser om man kan lave en aftale med en pige, hvor man selv kommer to fyre.

Skrevet

Jeg søger efter en ekstra fyr til en trekant med min ladyboy.

Skrevet
Draugen skrev, den 2.5.2023 at 11:52:

Jeg søger efter en ekstra fyr til en trekant med min ladyboy.

Hvor i landet er der tale om ?

Skrevet
TS LOVE skrev, for 32 minutter siden:

Hvor i landet er der tale om ?

Kbh/Århus.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.