Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/369395

Jeg er tvivl om det er OK at skrive en anmeldelse af fyre herinde…? Men jeg giver det altså et forsøg alligevel.

 

Min kone og jeg havde besøg af Pibenfrem i går aftes. Det havde taget lidt tid at få aftalen i hus, da vores kalendere ikke rigtigt passede sammen. Så det tog faktisk en uge at finde tid. Den uge blev dog brugt på at sende frække klip til hinanden over snappen, så min kone var allerede våd inden han kom. 
 

Vi havde aftalt at min kone skulle have bind for øjnene og være klar på alle fire inde på sengen, når han kom. 

 

Jeg satte mig i en stol ved siden af sengen og så på og legede med pikken imens han kneppede min kone i ca 30 minutter. Da de var færdige med første omgang gik vi ind i stuen og drak et glas vin og talte sammen. Det udviklede sig til at piben og jeg kneppede min kone sammen på sofaen. 
 

Efter ca to timer kørte han hjem. Han skulle ikke have noget for oplevelsen, men han fik alligevel en god flaske vin med sig. Den havde han så rigeligt fortjent! 
 

Han er en pæn mand. Almindelig krop - ikke tynd og bestemt ikke tyk. Min kone synes at hans pik er flot og at han ved hvordan man bruger den, så han kommer nok snart på genvisit. 
 

over and out

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...