Zachs 18 Skrevet 29. April, 2023 Har lige været forbi https://annoncelight.dk/showad/353224 Skrev og fik en aftale med hende, til en gang sportsmassage. Har prøvet mange forskellige massører, og hende her udførte nok den bedste massage jeg har prøvet! Om det var fordi at jeg beholdte mine boxershorts på, eller fordi hun kunne høre på mig at jeg havde ondt, men der var ingen kærtegn af trolden sydpå.. Hun var meget tæt på en del gange dog. Og intet mersalg, som nogle thaipiger ellers er gode til at spørge ind til.. Hun sagde dog at næste gang jeg kom forbi, ville det ikke blive nær så hård massage.. Finder det lettere irriterende, når massører ikke oplyser priser i deres annoncer, men fik at vide at det blev 500,- for 50 min da jeg skrev med hende. Men fra jeg kom ind af døren, til jeg trådte ud igen, var der gået lidt over 70 min, så hun er ikke nærig med tiden.. Og da hun så absolut ved hvad hun laver, er der 100% chance for, at jeg besøger hende igen! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 634 Skrevet 29. April, 2023 Skal man ind fra Jernbanegade, eller er der bagdør? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 29. April, 2023 Man savner nu at der er en til at læse korrektur på deres information, så det bliver bedre dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zachs 18 Skrevet 29. April, 2023 Milner skrev, for 1 time siden: Skal man ind fra Jernbanegade, eller er der bagdør? Ved ikke om der er en bagdør, jeg kom ind fra jernbanegade 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 634 Skrevet 1. Maj, 2023 Er hun en halvgammel massøse, eller en "lækkermås"?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 2. Maj, 2023 Milner skrev, for 22 timer siden: Er hun en halvgammel massøse, eller en "lækkermås"?? Hun er en moden kvinde med en stærk og fast, men rund krop. Brysterne på fotos er ikke hendes, så vi jeg kan bedømme efter i dag. Til trådstarteren: hun er der klart for at give massage og såvel første gang (anmeldt her for et par dage siden) som i dag, så giver hun eminent hård massage. Vedr. ekstra-ydelser, så har hun sin stolthed i behold og er ikke bare ude på at sælge kusse. Hvis kemi er der, tror jeg bestemt, at man bliver tilbudt ekstra - hvis man reagerer på hendes berøringer og hvis hun har lyst til at røre. Er der ikke kemi, så er jeg sikker på, at hun siger nej, hvis man spørger. Sidst blev jeg tilbud "hånd" og i dag spurgte hun, hvad jeg ville have - jeg valgte body, men kunne have gået hele vejen, hvis økonomien var dertil. Prismæssigt ligger hun over "normalt" - til gengæld er der ikke noget maskin-sex over det og en halv time kan godt blive til en hel; hvad angår massage og extra. Klar anbefaling her fra, men man skal komme der for massagen og så nyde, hvis der sker mere. T.o. returnerer hun til Jylland om ca. en uge. Indgang fra Jernbanegade og hun åbner døren pronto, man banker på aftalt tid GFP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict1 101 Skrevet 4. Maj, 2023 Milner skrev, den 1.5.2023 at 23:31: Er hun en halvgammel massøse, eller en "lækkermås"?? Altså når hun selv skriver 42, så kan du roligt lægge 6-10 år til. Men jo jo en kvinde på 50 kan da også være en "lækkermås" men det sker ikke så tit 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendbent 7 Skrevet 10. Maj, 2023 Var lige forbi Haslev mødte en lidt yngre model der var begyndt at arbejde i klinikken. Jeg fik dog massage at ejeren, damm hun giver god massage blev ikke tilbudt ekstra men det var også Ok. Massagen var i top i mine øjne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 10. Maj, 2023 Jeg var også forbi i dag og var den unge piges første kunde - ikke første i klinikken, men første kunde i det hele taget. Det var lidt underligt, men mutter insisterede på, at jeg skulle prøve hende. Så jeg fik en god pris på fuld pakke med den unge og efterfølgende massage af mutter. Den unge kvinde er 25 år, taler svensk og har helt klart prøvet sex før, men korrekt nok ikke arbejdet på klinik. Hun gav godt økoblow og red mig dejligt med en ret fast krop. OK bryster og bagdel. Hun er bestået i mine øjne (lyder dumt). Mutter har hyret hende til butikken, fordi der var stor efterspørgsel på bum bum. Efterfølgende fortrindelig massage - så alt i alt atter en god oplevelse. 4. gang på to uger :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg