Hop til indhold
Mega Happy

Deity Bastet - Se det er PSE!-) - når det er BEST!

Recommended Posts

Håber ikke nogen vil føle sig ”krænket” ved at sammenligne GPer og alkohol – men, synes at det er noget af det bedste i verden. Så, nogle gange vil man bare gerne have et glas boblende champagne eller ung hvidvin og andre gange tung rødvin, shots, cocktails – Deity Bastet er i den sidste kategori. Hun er blevet blandet modtaget - derfor denne korte anmeldelse - som jeg håber; I vil tage godt imod.-

Jeg vågnede ret tidligt – bag-stiv, og gemte morgenspilleren – og havde haft kig på Deity Bastet, som også var den, som jeg kunne få kontakt med så tidligt – så afsted, afsted, afsted mod Amager.

Stedet: Ok – det var ikke helt let at komme ind – men, folk kan jo ikke se, hvorfor man står og venter. Værelset var lidt lille – men, fint – seng ok. Ja, der lugter af røg – og hvad så! DOG, det bedste; og det kan jeg virkelig godt lide, var – det store spejl for enden af sengen; super frækt.

Deity Bastet siger ikke så meget - men fortalte at hun kommer fra Rumænien og bliver 14 dage.

Jeg havde valgt Platinum pakken til 2200 – og jeg blev meget tilfreds!

Hun har nogle vildt sexede øjne og smuk kusse, synes jeg, læg mærke til at hendes fotos ikke er manipulerede, så brysterne er ægte, og måske ikke perfekte, men helt efter billederne – man får, hvad man ser … Og, det synes jeg er super frækt. Jeg synes også man kan mærke, at alderen passer. Desuden, kan jeg bekræfte, at hun giver et gennemført dybt blow helt til roden – vildt fantastisk – og hun bliver bare ved. Normalt bliver man smidt ud efter de to gange – ikke hos Deity Bastet; hun opfordrede mig faktisk til at blive:

”Still time – you don’t have to go.” – sagde hun ….

Hvor mange gange har nogen hørt den sætning!!!!!!!!!!!!

Det var en vild fantastisk oplevelse – super lækker at have så meget sex, at man dårligt kan gå ned af trappen …

Hun er nok en Dark n’ stormy –  Dvs. hun er dark, stormen må man nok selv komme med; indenfor rimelighedens grænser – håber jeg. For det var sådan min anmeldelse, skulle forstås.

Deity Bastet

Redigeret af Mega Happy
Skriftstørrelse var forkert ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mega Happy skrev, den 29.4.2023 at 20:53:

så brysterne er ægte, og måske ikke perfekte,

Ret befriende at Deity, ikke er faldet for fristelsen, at gå silikone vejen,  som f.eks hendes navnkundige kollega (også Rumænske), Cecilia har gjort, Cecilia  havde ellers (snøft),  meget flotte og fine små nødder, som nu er pumpet godt op. Hun ligner efterhånden noget man kunne købe i en Japansk sexbutik .......... men sluge, det kan hun stadigvæk .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...