Ballevalle 4 Skrevet 29. April, 2023 Gad vide om der er nogen der har erfaringer med denne lokkende annonce? Det er vist for godt til at være sandt. https://annoncelight.dk/showad/370354 Den telefoniske kontakt er mystisk, der skiftes undervejs over til et andet nummer, der har rygte for svindel, hvis man slår det op og der svares meget langsomt. Den oplyste adresse er også en lidt mystisk lokalitet - ikke et privat hjem. Opkald besvares ikke, selvom der skrives på sms. Alarmklokkerne larmer for meget til at jeg tør tage til Horsens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
unlt23 1 Skrevet 29. April, 2023 Jeg var i kontakt med hende tidligere i dag og der blev skiftet rimelig tidligt. Til at starte med bliver der svaret hurtigt og godt, men lige pludselig efter jeg har skrevet jeg er på lokationen skal jeg forudbetale ved en af hendes kollegaer. Hvilket er underligt eftersom vi skulle mødes ved Danhostel, men jeg måtte ikke få et værelses nummer. Ventede udenfor i små 15-20 minutter uden det blev til noget, så er overbevist om at hun er fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballevalle 4 Skrevet 29. April, 2023 Ja, så er jeg da glad for at jeg ikke spildte min tid :) Bagmanden forsøger tydeligvis at dække over det telefonnummer, der allerede er kendt for svindel på nettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 29. April, 2023 Ballevalle skrev, for 4 timer siden: Gad vide om der er nogen der har erfaringer med denne lokkende annonce? Det er vist for godt til at være sandt. https://annoncelight.dk/showad/370354 Den telefoniske kontakt er mystisk, der skiftes undervejs over til et andet nummer, der har rygte for svindel, hvis man slår det op og der svares meget langsomt. Den oplyste adresse er også en lidt mystisk lokalitet - ikke et privat hjem. Opkald besvares ikke, selvom der skrives på sms. Alarmklokkerne larmer for meget til at jeg tør tage til Horsens. Er du sikker på at du er helt overbevist?? hvad i alverden får dig til at fortsætte efter det med skift af telefonnummer?? der er simpelthen bare mennesker der vil snydes…… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knalgodt 0 Skrevet 30. April, 2023 svindel har lige modtaget besked om at.hvis.jeg iķke betalte 5400 dk for udeblivelse af løs aftale så blev jeg send til rki. så bliv væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg